جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
کد خبر: 430909
۱۷ آبان ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۰
خبر جمع آوری نذورات برای پذیرایی از زائرین

حوزه/ برخی از صفحات شبکه اجتماعی اخیراً یک تصویر تبلیغاتی فارسی منتشر کرده مبنی بر این که آستان مقدس عباسی اقدام به جمع آوری نذورات مردمی و مواد غذایی کرده و آن را در خلال ایام اربعین در موکب آستان های مقدس حسینی و عباسی در راه نجف اشرف به زائرین ارائه می دهد.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، برخی از صفحات شبکه اجتماعی اخیراً یک تصویر تبلیغاتی ایرانی منتشر کرده که مضمون آن اینگونه است که آستان مقدس عباسی اقدام به جمع آوری نذورات مردمی و مواد غذایی کرده و آن را در خلال ایام اربعین در موکب آستان های مقدس حسینی و عباسی در راه نجف اشرف به زائرین ارائه می دهد.

در بیانیه ای که از آستان مقدس عباسی صادر شده، این ادعا ها  که از اساس واقعیت ندارد و با شیوه آستان مقدس عباسی به دور است،  تکذیب شده است.

این بیانیه تصریح کرد: تمام آنچه در موکب های آستان مقدس حسینی و عباسی یا در هر مجتمع خدماتی وابسته به آن ارائه می شود، رایگان است و هیچ ارتباطی با کسانی که موضوع جمع آوری نذورات را طرح کردند، ندارد و هر سخنی که در خصوص جمع آوری نذورات گفته می شود، صحت ندارد.

آستان مقدس عباسی شهروندان و زائرین را از قبول این گونه اقدامات برحذر داشت و آنان را به عدم تعامل با اینگونه افراد و اطلاع رسانی به آستان مقدس در خصوص موارد این چنینی دعوت کرد.

همچنین از رسانه ها خواست تا در خصوص این گونه مسائل دقت داشته باشند و اخبار را از منابع آن و از شبکه های رسمی آستان مقدس عباسی بگیرند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha