پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
شهردار مسلمان لندن کمپین مبارزه با «چاقو» تشکیل داد

حوزه/ صادق خان شهردار مسلمان لندن کمپین جدیدی برای مبارزه با جرایم «چاقوکشی و حمل اسلحه» راه اندازی کرده است وسعی دارد با کمک شهروندان با نفوذ لندن، حمل سلاح سرد را توسط جوانان کاهش دهد.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، صادق خان شهردار مسلمان لندن کمپین جدیدی برای مبارزه با جرایم «چاقوکشی» و حمل «اسلحه سرد» راه اندازی کرده، کمپین جدید مورد حمایت شهروندان بانفوذ لندن و سایر فعالان مدنی مخالف «حمل سلاح سرد» در انگلستان قرار گرفته است.

شعار جنبش تازه تاسیس شهردار لندن به این صورت است: لندن به زنده شما نیاز دارد! چاقو حمل نکنید!

چندتن از هنرمندان جوان، فعالان مدنی، ستاره‌های سینمایی و شاعران، وبلاگ‌نویسان و عکاسان انگلیسی از این جنبش جدید حمایت کرده‌اند.

این کمپین قصد دارد با تاثیر بر جوانان لندنی آن‌ها را از حمل چاقو منع کند. در ویدئوی تاثیر گذار منتشر شده، از جوانان انگلیسی خواسته شده قدر خودشان را بدانند، به فکر به خانواده و دوستان‌شان بوده و سعی کنند با بهره گیری از استعداد‌هایشان و نه حمل چاقو به خواسته‌های بزرگ و ارزشمند دست یابند.

شهردار لندن امیدوار است این جنبش جدید در میان مردم تاثیر گذاشته و از اعضای آن خواسته با استفاده از تبلیغات در شبکه‌های اجتماعی، دوستان و آشنایان را از خطرات مضرات حمل چاقو و سلاح سرد آگاه سازند.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha