جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
آیت الله علما

حوزه/ نماینده ولی فقیه در کرمانشاه گفت: یکی از جریان های مؤثر در حضور پررنگ طلاب جهادی در مناطق زلزله زده، ستاد حوادث غير مترقبه نهادهاي عالي حوزوي بود که با تشکیل جلسه در قم توانستند طلاب را در اسرع وقت در این مناطق سازماندهی کرده و پشتیبانی های مناسبی داشته باشند.

آیت الله مصطفی علما در گفت و گو با خبرنگار اعزامی خبرگزاری «حوزه» به کرمانشاه، از حضور پررنگ و مؤثر طلاب و روحانیون جهادی در مناطق زلزله زده تقدیر کرد و گفت: پس از وقوع زلزله در غرب کشور، فعالیت های بسیاری صورت پذیرفت که از جمله آنان حضور طلاب و روحانیون جهادی به در این مناطق بوده است.

نماینده ولی فقیه در کرمانشاه ادامه داد: قریب به 500 طلبه از حوزه علمیه قم و سایر استان ها به مناطق زلزله زده اعزام شدند و انصافا کمک رسانی و خدمت رسانی مناسبی انجام داده اند.

وی افزود: یکی از جریان های مؤثر در حضور پررنگ طلاب جهادی در مناطق زلزله زده، ستاد حوادث غير مترقبه نهادهاي عالي حوزوي بوده که با تشکیل جلسه در قم توانستند طلاب را در اسرع وقت در این مناطق سازماندهی کرده و پشتیبانی های مناسبی داشته باشند.

رئیس شورای حوزه علمیه استان کرمانشاه یادآور شد: این حرکت ستاد حوادث غير مترقبه نهادهاي عالي حوزوي بسیار به جا و به موقع انجام شده که جای تقدیر دارد.

آیت الله علما در پایان خاطرنشان ساخت: مقرر شد این ستاد پس از بازگشت این تعداد از طلاب به استان های خود، طلاب جهادی دیگری را در منطقه جایگزین نماید تا بتوانیم شاهد حضور مستمر این عزیزان در مناطق زلزله زده باشیم.

انتهای پیام

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha