جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
سلسله نشست های  نماینده ولی فقیه و امام جمعه کرمانشاه در معیت مسئولین استان و شهر کرمانشاه و پیگیری مشکلات و مسایل مناطق حاشیه ای شهر کرمانشاه

حوزه/ آیت الله علماء با ارزش دانستن خدمت رسانی به مردم مومن و انقلابی،گفت: فلسفه حکومت اسلامی خدمت به مردم خصوصا مستضعفین و محرومین جامعه است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از کرمانشاه، آیت الله مصطفی علما  در مسجد المهدی (عج) شهرک فجر(حکمت آباد) در ادامه سلسله نشست های پیگیری مشکلات و مسایل مناطق حاشیه ای شهر کرمانشاه گفت: هر شخصی که در جمهوری اسلامی ایران قبول تصدی می کند، باید خدمتگزار مردم باشد و هیچ انتظار دیگری غیر از این در این نظام از مسـئولان وجود ندارد.

وی افزود: البته این موضوع نیز روشن است که توان مسـئولان نیز در حد امکانات و اعتباراتی است که وجود دارد و کسی انتظار فراتر از آن ندارد.

امام جمعه کرمانشاه ضمن بر شمردن مشکلات گفته شده توسط اهالی این شهرک از جمله ایمن سازی رودخانه چم بشیر از مسـئولان مربوطه درخواست کرد هر چه سریعتر به این مشکلات رسیدگی کنند.

آیت الله علماء با ارزش دانستن خدمت رسانی به مردم مومن و انقلابی، گفت: فلسفه حکومت اسلامی خدمت به مردم خصوصا مستضعفین و محرومین جامعه است.

در ادامه نشست شهردار کرمانشاه از ایجاد فضای سبز و دور برگردان جهت سهولت آمد و رفت ساکنین شهرک خبر داد، و گفت: بزودی وضعیت نابسامان جمع آوری زباله تغییر خواهد کرد و مردم از وضعیت به وجود آمده راضی خواهند شد.

همچنین فرماندار کرمانشاه گفت: این محله دارای مشکلات فراوانی است که نیاز به بررسی و تلاش بیشتری از سوی مسـئولان و خود مردم این منطقه دارد.

 در این نشست مردم این شهرک مشکلات خود را به صورت کتبی و شفاهی با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه در میان گذاشتند و شهردار کرمانشاه، فرماندار، مدیران آموزش و پرورش، بهزیستی ،کمیته امداد ، فرمانده ناجا دراستان ، فرمانده سپاه ناحیه کرمانشاه و جمعی دیگر از مسـئولان پاسخگوی مردم بودند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha