جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت الاسلام اسلامی

حوزه/ نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: امروز بسیج در دفاع از ولایت، هدایت سیاسی مردم، خنثی کردن تمام توطئه های دشمن، همچنان نقش خود را با شایستگی انجام می دهد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از قزوین، حجت الاسلام والمسلمین علی اسلامی، امروز با حضور در جمع بسیجیان شهر کوهین، با گرامیداشت هفته بسیج، گفت: زمانی حضرت امام (ره) فرمودند باید بسیجیان به فکر انقلاب اسلامی در دنیا باشند، در حال حاضر، بسیجیان دنیای اسلام این پیام امام (ره) را در یمن، لبنان، سوریه، عراق و بحرین به‌خوبی تفسیر می‌کنند.

عضو شورای حوزه علمیه قزوین افزود:  امروز بسیج در تمام عرصه های انقلاب پر تلاش و استوار ایستاده و در نخبه پروری، مبارزه با فقر و فساد و تبعیض، تثبیت اسلامیت و جمهوریت نظام خوب ظاهر شده است.

وی ادامه داد: بسیج امروز اگر احساس کند دشمن از روزنه ای می خواهد نفوذ کند چه نفوذ اقتصادی، چه نفوذ فرهنگی، چه نفوذ امنیتی جانانه در مقابل آنها می ایستد و همواره به عنوان سرباز ولایت، آماده جانفشانی و حفظ ارزش‌های انقلاب است.

نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری خاطرنشان کرد: امروز بسیج در دفاع از ولایت، هدایت سیاسی مردم، خنثی کردن تمام توطئه های دشمن، همچنان نقش خود را با شایستگی انجام می دهد.

حجت الاسلام والمسلمین اسلامی با یادآوری عملکرد بسیج در ۳۸ سال گذشته، عنوان کرد: بسیج در همه عرصه ها خوش درخشیده است و در دوران دفاع مقدس، آمار بیان می کند که حدود ۱۸۸ هزار شهید را تقدیم کرده اند که بیش از ۴۳ درصد شهدای دفاع مقدس متعلق به بسیج مردمی است.

 عضو شورای حوزه علمیه قزوین بیان داشت: در عرصه  سازندگی، توسعه کشور، تحقق اقتصاد مقاومتی، امداد و نجات و کمک رسانی و خدمات اجتماعی به مردم محروم این بسیجیان هستند که پرچمداران میدان و در خط مقدم هستند.

وی اظهار کرد: ملاک و مبنا برای معرفت بسیجی، تفکر بسیجی است که می‌تواند ما را به گوشه‌هایی از حیات معنوی او رهنمون و ماهیت و شخصیت واقعی این انسان الهی را برای ما روشن سازد.

انتهای پیام

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha