جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
شکست داعش

حوزه/مدیر حوزه علمیه خراسان شمالی ضمن عرض تبریک برای پیروزی جبهه مقاومت و نابودی داعش گفت: مهم‌ترین وظیفه جریان فرهنگی انقلاب اسلامی بعد از نصرت و پیروزی بر داعش، مقابله با داعش فرهنگی است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از خراسان شمالی، حجت‌الاسلام‌والمسلمین حجت سالاری مکی، صبح امروز در جشن پیروزی بر شجره خبیثه داعش آمریکایی صهیونیستی، در جمع طلاب مدرسه علمیه امام صادق (ع) بجنورد اظهار داشت: مهم‌ترین وظیفه جریان فرهنگی انقلاب اسلامی بعد از نصرت و پیروزی بر داعش، مقابله با داعش فرهنگی است.

وی با بیان اینکه شکست داعش به دست جبهه مقاومت اسلامی، بار دیگر چهره مصلح و خیرخواه جمهوری اسلامی ایران را به جهان نشان داد، افزود: شکست داعش به محوریت جمهوری اسلامی ایران دفع و رفع خطر از همه مسلمانان و سراسر جهان است.

دبیر شورای حوزه علمیه خراسان شمالی گفت: جریان داعش توسط آمریکا، انگلیس، رژیم صهیونیستی و با حمایت سعودی ها با هدف روی کار آمدن اسلام جعلی در مقابل اسلام ناب محمدی، منفور سازی چهره اسلام در دنیا، گسترش اسلام هراسی، نابودی حزب‌الله و جریان‌های مقاومت و ناامن کردن ایران اسلامی شکل گرفت

وی همچنین ایجاد اختلاف مذهبی بین شیعه و سنی را از دیگر اهداف دشمنان از تأسیس داعش دانست و اظهار داشت: آن‌ها برای به چالش کشیدن وحدت جهان اسلام و ایجاد جنگ و خونریزی بین مسلمانان این گروه تروریستی را ایجاد کردند.

مدیر حوزه علمیه خراسان شمالی تصریح کرد: این پیروزی‌ها نماد بسیج و رشادت‌های بسیجیان است و باید ادامه پیدا کند ولی همان‌گونه که رهبر معظم انقلاب فرمودند باید مراقب کید دشمنان باشیم و معادلات و تهدیدات جدید آن‌ها را رصد و مانع آن‌ها باشیم.

وی با تأکید بر لزوم بیداری و هوشیاری ملت و امت اسلامی در شرایط کنونی افزود: به فرموده رهبری مکر و کید دشمنان همیشگی است اما هوشیاری‌ها و تقویت برادری امت اسلامی، ضربه سهمگینی به تمام توطئه‌های پیش رو خواهد بود

حجت‌الاسلام‌والمسلمین سالاری مکی گفت: عنایت خداوند متعال، رهبری خردمندانه و حکیمانه مقام معظم رهبری، فرماندهی سردار دلاور اسلام قاسم سلیمانی و اتحاد انسجام نیروهای مختلفی که در سوریه و عراق علیه استکبار از عوامل مهمی است که باعث شکست داعش در منطقه شد.

وی تصریح کرد: زمانی که داعش ظهور کرد کشور سوریه و عراق از مقام معظم رهبری درخواست کردند تا برای مقابله با داعش به آن‌ها کمک کنند، اما تمام اتاق فکرهای دشمن به کار افتادند و می‌گفتند داعش تا ۳۰ سال آینده باقی خواهد ماند که یک سردار ایرانی گفت تا دو ماه دیگر کار داعش تمام است و همین‌طور هم شد.

استاد حوزه علمیه خراسان شمالی با بیان اینکه قطعاً این پیروزی‌های همراه با بصیرت،  انسان را متوجه اوصاف منتظران واقعی می‌کند، گفت: می‌بینیم این اوصاف در یاران جبهه مقاومت دیده می‌شود، کسانی که در زمانی که دنیاگرایی باب شده است از زن و فرزند و زیبایی‌های زندگی ظاهری، زیبایی واقعی که حیات طیبه است را انتخاب کرده‌اند و از استراحت دنیا به سمت دفاع از حرم کوچ کردند.

وی با بیان اینکه یاران امام زمان (عج) اگر اراده کنند به برداشتن کوه‌ها کوه‌ها را از جا برمی‌دارند، خاطرنشان کرد: جبهه استکبار سعی دارد این روحیه مقاومت، روحیه دلیری و روحیه عشق به شهادت را در بین جوانان ما از بین ببرد، لیکن شما می‌بینید که جوانان ما که شهید حججی نمونه‌ای از آن‌هاست، به دشمنان ثابت کردند که همچنان در بین جوانان ما روحیه ایثار و شهادت موج می‌زند.

انتهای پیام/

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha