جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
آیت الله مکارم_ حجت الاسلام والمسلمین رفعتی

حوزه / حضرت آیت الله مکارم شیرازی در حکمی، حجت الاسلام و المسلمین عباس رفعتی را به عنوان رئیس موسسه جهانی ولایت منصوب کردند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» متن حکم حضرت آیت الله مکارم شیرازی در انتصاب حجت الاسلام و المسلمین عباس رفعتی به عنوان رئیس موسسه جهانی ولایت به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

جناب مستطاب حجت الاسلام والمسلمین حاج شیخ عباس رفعتی نائینی «زید عزه»

با اهداء سلام و تحیت؛

نظر به تجارب، توانمندی ها، حسن سوابق علمی، مدیریتی و رسانه ای جنابعالی، بدین وسیله شما را به مدت دو سال به سمت «رئیس موسسه جهانی ولایت» منصوب می نمایم.

نظر به اهمیت و ضرورت تبلیغ دین از رسانه های نوین، انتظار می رود با تداوم تحول بنیادین در شبکه های جهانی ولایت، بهره گیری از ظرفیت های گرانسنگ حوزه های علمیه به ویژه مراکز تخصصی  و به کار گیری نیروهای متعهدو متخصص در تثبیت و توسعه کمی و کیفی برنامه های این رسانه دینی گام بردارید.

ان شاءالله همواره با استعانت از درگاه احدیت و نیز در سایه عنایت خاصه حضرت بقیة الله الاعظم (ارواحنا فداه) و همت و تلاش مضاعف همکاران،در جهت دستیابی به اهداف بلند موسسه جهانی ولایت در خدمت به اسلام و مسلمین موفق باشید.

ضمنا از خدمات و تلاش های بی دریغ جناب مستطاب حجت الاسلام و المسلمین سید محمد حسینی قزوینی در مدت تصدی مسئولیت خطیر تقدیر و تشکر می کنم.

قم- ناصر مکارم شیرازی

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha