جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
سید-مجتبی-حسینی.jpg

حجت الاسلام حسینی یمین با تاکید بر این که مردم همواره باید با بصیرت و آگاهی معارف اسلام حقیقی را آموخته تا بتوانند ریشه های کفر و نفاق را تشخیص داده و از آن ها دوری کنند، گفت: در عصر حاضر ولی فقیه، صراط حق را برای مردم روشن می کند.

حوزه/ به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در همدان، حجت الاسلام سید مجتبی حسینی یمین در جلسه بزرگداشت شام ولادت نبی مکرم اسلام(ص) که در هیئت جوانان فاطمیون همدان برگزار شد با اشاره به برکات ولادت رسول خدا(ص)، گفت: با ولادت با برکت حضرت محمد مصطفی(ص) پیکره کفر و نفاق به لرزه در آمد.

وی ادامه داد: پیامبر اسلام(ص) در طول زندگی پر برکت خود، با گفتار و رفتار حسنه شان مصادیق حقیقی توحید و اسلام را در جامعه نهادینه کرده و همواره با شرک و نفاق مبارزه جدی داشتند.

حجت الاسلام حسینی یمین با بیان این که پیامبر(ص) شاخصه های کفر و نفاق را تبیین فرمودند تا بصیرت اجتماعی مردم نسبت به این دو مساله ارتقاء یابد، افزود: کفر به خدا معصیت بزرگی است، اما نفاق از آن بالاتر بوده که فقط در جامعه اسلامی اتفاق می افتد، چرا که منافق کسی است که ظاهری اسلامی اما باطنی مشرک دارد.

وی با تاکید بر این که مردم همواره باید با بصیرت و آگاهی معارف اسلام حقیقی را آموخته تا بتوانند ریشه های کفر و نفاق را تشخیص داده و از آن ها دوری کنند، ابراز داشت: در عصر حاضر ولی فقیه، صراط حق را برای مردم روشن می کند.

حجت الاسلام حسینی یمین بیان داشت: وظیفه نبی و ولی خدا ابلاغ شاخصه های اسلام حقیقی و درونی کردن آن بوده و وظیفه مردم دریافت این معارف و تبعیت از ولی خدا است.

وی در پایان افزود: پیامبر اسلام(ص) راه روشن هدایت به سوی خدا است که با تمسک به آن سعادت دنیا و آخرت را به دنبال داشته و با سر پیچی از ایشان موجب خسران دنیا آخرت خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha