پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت الاسلام و المسلمین محمدنقی لطفی

حوزه/ نماینده ولی‌فقیه در استان ایلام نماز را از مهم‌ترین دستورهای الهی و معراج انسان بسوی ملکوت دانست و گفت: نماز بهترین وسیله برای برخورد با چالش‌های اخلاقی است.

به گزارش  خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از ایلام، حجت‌الاسلام و المسلمین محمدنقی لطفی، امروز در اجلاس استانی نماز، در سالن امور تربیتی آموزش و پرورش ایلام، با تاکید بر اینکه نماز لذت بخش‌ترین مناجات است، اظهار کرد: جایگاه نماز در معارف دین مبین اسلام برجسته و بسیار ارزشمند است چرا که از مهم‌ترین دستورهای الهی و معراج انسان بسوی ملکوت است.

رئیس شورای حوزه علمیه ایلام با بیان این که لذت اولیا خدا در اقامه نماز و ادای این فریضه الهی بوده است، افزود: کسانی که به مقام عالی انسانی و الهی رسیده‌اند، به نماز و اقامه آن در اول وقت اهمیت داده و با این فریضه مانوس شده‌اند.

نماینده ولی فقیه در استان ایلام با اشاره به ضرورت توجه به اسرار نماز و اینکه نماز بهترین وسیله برای برخورد با چالش‌های اخلاقی است، تصریح کرد: روی آوری به آن، انسان را از مسیر انحراف باز می‌دارد.

حجت الاسلام والمسلمین لطفی خاطرنشان کرد: خوشبختانه همه دولت‌ها به مساله نماز اهتمام داشته و امید است خروجی این نشست‌ها اقامه هرچه گسترده‌تر نماز جماعت و جمعه در سراسر کشور به ویژه استان ایلام باشد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha