پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
جلسه امضای تفاهم نامه همکاری بین حوزه‌ علمیه ایلام و بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های مقدس استان

حوزه/ تفاهم نامه همکاری بین حوزه‌ علمیه ایلام و بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های مقدس استان، در راستای ترویج ارزش های دفاع مقدی و نهادینه سازی فرهنگ ایثار و شهادت، به امضای مسئولان این دو نهاد رسید.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از ایلام، تفاهم نامه همکاری بین حوزه‌ علمیه ایلام و بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های مقدس استان، در راستای ترویج ارزش های دفاع مقدی و نهادینه سازی فرهنگ ایثار و شهادت، به امضای حجت الاسلام والمسلمین وعدمرادبیگی و سرهنگ پاسدار محمدرضا شرف بیانی رسید

مدیر حوزه علمیه استان ایلام در جلسه امضای این تفاهم نامه اظهار کرد: اگر انقلاب دشمن‌ستیز و استکبارستیز است به خاطر جایگاه ولایت در متن آن است.

وی ادامه داد: اگر در دفاع مقدس چیزی به عنوان ولایت نبود این حماسه بزرگ خلق نمی‌شد و با مطالعه‌ی وصیت‌نامه شهدا درمی‌یابیم که آن عزیزان بر اطاعت از ولایت و رهبری تاکید فراوان داشته‌اند.

حجت الاسلام والمسلمین مرادبیگی با بیان اینکه یکی از افرادی که در حفظ آثار شهدا پیشقدم هستند، مقام معظم رهبری است، افزود: معظم له تاکید دارند که "زنده نگه‌داشتن ارزش‌ها کمتر از شهادت نیست"، لذا این مهم وظیفه‌ همه‌ ما را سنگین تر می‌کند.

مدیر حوزه علمیه استان ایلام با اشاره به شهادت 5 هزار طلبه و روحانی در دوران دفاع مقدس، گفت: امروز نیز روحانیت با حضور فعال در عرصه های مختلف و اردوهای راهیان‌نور به خوبی نقش‌آفرینی می‌کنند.

سرهنگ پاسدار شرف‌‌بیانی، مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های مقدس استان ایلام هم در این جلسه اظهار کرد: تدبیری در بنیاد حفظ آثار اندیشیده شده تا حضور روحانیت در تبیین معارف دفاع مقدس به خوبی دیده شود.

وی در پایان گفت: بنیاد حفظ آثار دفاع مقدس آماده است تمام امکانات خود را در اختیار حوزه علمیه قرار دهد تا  بتوانیم از پتانسیل روحانیت استفاده کنیم.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha