پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت الاسلام سید حسین موسوی

حوزه/ حجت الاسلام موسوی، مردم داری را یکی از صفات برجسته شهدا دانست و گفت: اگر شما وصایا و یا خاطرات مادران شهیدان را گوش کنید این مسئله را به خوبی درک خواهید کرد که «مردم داری یکی از صفات برجسته شهدا بود» و این مهم نشانگر آن است که روحیه مردمی بودن و خدمت به مردم در شهدا بسیار متبلور بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از یزد، حجت الاسلام سید حسین موسوی، شامگاه بیست و دوم آذرماه در یادواره «لاله‌های آسمانی» که در محل دانشکده علوم قرآنی میبد واقع در منطقه بفروئیه برگزار شد، اظهار داشت: شهدا با حرکت ارزشمند خود شعائر الهی را گرامی داشته و مورد عنایت پروردگار متعال قرار گرفتند.

وی برگزاری یادواره شهدا را ضروری دانست و تصریح کرد: برگزاری یادواره افرادی که از جان و مال خود را برای آرامش و امنیت جمهوری اسلامی گذشتند بسیار حائز اهمیت بوده و باید به شیوه باشکوهی یاد و خاطره آنان را زنده نگاه داشت تا نسل جوان نیز با این فداکاری ها آشنا شوند.

حجت الاسلام موسوی خاطر نشان کرد: شهدا ولایتمدار بودند و اجازه ندادند که سخن امام خمینی(ره) بر زمین بماند و بر این اساس برای اجرای فرامین امام خویش از جانشان گذشتند.

این کارشناس مذهبی با اشاره به اینکه شهدا با این کار خود نشان دادند که باید ولایتمدار بود، گفت: آنها به ما فهماندند که همگی باید تابع ولایت و رهبری باشیم و در این مسیر گام برداریم.

وی افزود: شهدای مدافع حرم داوطلبانه رفتند تا در مقابل استکبار  جهانی و گروه تکفیری داعش که از کمک‌های مالی و تجهیزات روز برخوردار بودند، ایستادند و این نقطه ننگ یعنی داعش جنایتکار را از روی کره ی زمین محو کردند.

حجت الاسلام موسوی مردم داری را یکی از صفات برجسته شهدا دانست و در پایان گفت: اگر شما وصایا و یا خاطرات مادران شهیدان را گوش کنید این مسئله را به خوبی درک خواهید کرد که «مردم داری یکی از صفات برجسته شهدا بود» و این مهم نشانگر آن است که روحیه مردمی بودن و خدمت به مردم در شهدا بسیار متبلور بود.

انتهای پیام/313/23

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha