دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
حجت الاسلام کاظم لو

حوزه/ مدیر حوزه علمیه خواهران استان قزوین با تاکید بر ضرورت تربیت طلاب انقلابی، خواستار تدریس درس «دفاع مقدس» در حوزه های علمیه شد.

به گزاش خبرنگار خبرگزاری حوزه از قزوین، حجت الاسلام رضا کاظم لو، ظهر امروز در نشستی با نمایندگان اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان قزوین، بر ضرورت تبیین ارزش های والای دوران هشت سال دفاع مقدس برای مردم به ویژه نسل جوان تاکید کرد و گفت: همه ما ملزم به حفظ ارزش های دفاع مقدس و آرمان های انقلاب اسلامی هستیم، چرا که برای حفظ و تثبیت نظام اسلامی بهای سنگینی پرداخت کردیم.

مدیر حوزه علمیه خواهران قزوین با بیان این که شهدا  ویژگی های بارز خود را از فرهنگ عاشورا گرفته اند و با تاسی از سرور و سالار شهیدان بهترین راه را انتخاب کردند، افزود: در طول هشت سال دفاع مقدس به رهبری امام راحل(ره) اجازه ندادیم یک وجب از خاک کشورمان به دست دشمنان بیفتد، هم اکنون نیز با رهبری ها و رهنمودهای رهبر معظم انقلاب از نظام و انقلاب مان دفاع  می کنیم.

حجت الاسلام کاظم لو یادآور شد: آن گونه که شایسته است هنوز دستاوردها و ارزش های فرهنگ دفاع  مقدس در جامعه و بین نسل جوان نهادینه نشده است که این امر وظیفه ما را دو چندان می کند.

مدیر حوزه علمیه خواهران استان قزوین با اشاره به اینکه خون پاکترین انسان‌ها در دفاع مقدس ریخته شده است، عنوان کرد: این ایمان و اخلاص را کجا می‌توان پیدا کرد؟، توکل برخدا و خدا باوری چیزی است که در جبهه ها وجود داشت و اسباب توفیق را خدا برای رزمندگان فراهم می‌کرد.

 حمید ولدی، از مسئولان اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان قزوین نیز با  ارائه گزارشی از چگونگی تدريس درس آشنايی با دفاع مقدس، در دانشگاه‌های استان، به نحوه جذب اساتيد اين درس و شروع تدريس آن در مدارس علميه برادران استان پرداخت..

در پایان این جلسه مقرر شد که درس دفاع مقدس برای طلاب حوزه علمیه خواهران استان قزوین تدریس شود.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha