پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
عبادی مدیرکل بحران

حوزه/نماینده ولی‌فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه غفلت‌ها از زندگی یکنواخت به وجود می‌آید، گفت: بسیاری از تخریب‌های حوادث به تقصیرهای انسانی برگشت می‌کند، لذا مسئولین باید بر ساخت‌ و سازها نظارت بیشتری داشته باشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از بیرجند، حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید علیرضا عبادی، امروز در دیدار مدیرکل و اعضای ستاد مدیریت بحران خراسان جنوبی اظهار کرد: اگر در جامعه به‌ حق و عدل عمل شود، درصد ضایعات ناشی از حوادث بسیار کاهش پیدا می‌کند.

وی خطاب به کارکنان اداره کل مدیریت بحران خراسان جنوبی بیان کرد: نجات دادن جان انسان بسیار با ارزش و دارای اجر اخروی است و گاهی انسان شغل‌هایی دارد که عبادت نیز محسوب می‌شود که شغل کارکنان مدیرت بحران از این قبیل است.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی تصریح کرد: جوانمردی و ایثاری که در این‌گونه شغل‌ها وجود دارد را نمی‌توان با قلم و زبان ابراز کرد.

وی با بیان اینکه در دنیا صدها حکمت وجود دارد که حوادث غیرمترقبه یکی از آن‌ها است، افزود: باید در دنیا تفاوت‌ها و تلنگرهایی باشد تا بشر بیش‌ازحد سرگرم مسائل نفسانی نشود.

نماینده ولی‌فقیه در خراسان جنوبی عبادی ادامه داد: اگر زندگی یکنواخت شود و تمام آن در رفاه بگذرد، انسان خود و وظیفه‌اش را فراموش می‌کند.

وی با بیان اینکه غفلت‌ها از زندگی یکنواخت به وجود می‌آید، عنوان کرد: بسیاری از تخریب‌های حوادث به تقصیرهای انسانی برگشت می‌کند، لذا مسئولین باید بر ساخت‌ و سازها نظارت بیشتری داشته باشند.

نماینده ولی‌فقیه در خراسان جنوبی با اشاره به اینکه آنچه از طرف خداوند نازل می‌شود حکمت است؛ اما امیدواریم این‌گونه حوادث در سطح کشور کمتر شود، افزود: کارکنان مدیریت بحران بهترین دوستان گمنام جامعه هستند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha