پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
شیخ حسین الدیهی

حوزه/ شیخ حسین الدیهی معاون دبیر کل جمیعت الوفاق بحرین در واکنش به احکام دادگاه نظامی آل خلیفه، این احکام را نشان از شکست و فروپاشی رژیمی دارد که با سلطه، زور و سرکوب بر ملت حکومت می کند و با این احکام جنایتکارانه می خواهد، شکستش را جبران کند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، شیخ حسین الدیهی معاون دبیر کل جمیعت الوفاق بحرین در واکنش به احکام دادگاه نظامی آل خلیفه، این احکام را نشان از شکست و فروپاشی رژیمی دانست که با سلطه، زور و سرکوب بر ملت حکومت می کند و با این احکام جنایتکارانه می خواهد، شکستش را جبران کند.

وی افزود: رژیم زمانی که در سیاست و دیپلماسی با شکست مواجه می شود از طریق دستگاه امنیتی و دادگاه اقدام به انتقام گیری می کند، امّا اخیراً با ناکامی بزرگی رو به رو شده و دست به صدور احکام اعدام زده است که یک دیوانگی بزرگ است.

شیخ الدیهی ادامه داد: اینان با احکام اعدام و غیر آن تمامی شعار های دروغین و مؤسسات کارتُنی را که برای فریب مردم ساده و جامعه بین المللی تأسیس کرده اند، رسوا کردند.

وی اشاره کرد: این احکام حاکی از این است که دادگاه به عصایی تبدیل شده که زمانی در سیاست شکست می خورند، با آن به تمامی کسانی به این مسئله و بررسی آن به صورت واقعی می پردازند و آن را دروغی بزرگ می بینند، ضربه بزنند؛ چرا که آنان متوجه می شوند تمامی مسئله، یک نمایشنامه است که بر شکست نویسنده  و کارگردان آن دلالت دارد.

معاون دبیر کل الوفاق تصریح کرد: تمامی این مسئله برای تصفیه حساب با ملت بحرین است و تمامی این احکام، بازداشت، گزینه امنیتی و دادگاهی که رژیم آن ها را به کار می گیرد، برای این است که رژیم در تحقق هدفش و متوقف ساختن جنبش مردمی و مخالفان خود، ضعیف است و توانایی آن را ندارد.

وی افزود: اینکه رژیم بحرین فکر می کند با این احکام جنایتکارانه، به جنبش مردمی، اراده و خروش آنان پایان خواهد داد، توهمی بیش نیست و ملت ما در برابر خون ها، درد ها و زخم های مردان، جوانان و زنانش کوتاهی نخواهد کرد و هر چقدر هم که طول بکشد، اجازه نخواهد داد که رژیم بحرین در آسایش و راحتی باشد.

شیخ الدیهی ادامه داد: اطلاعات ما حاکی از آن است که رژیم بحرین، نمایشنامه ها و اتهامات امنیتی بیشتر را مهیا می کند تا در سال 2018 با تکیه بر دادگاه فاقد استقلال، به پروژه خود ادامه دهد و ما تاکید می کنیم که ما و ملت آگاه ما، تمامی این نمایشنامه ها را با شکست مواجه خواهیم کرد و تمامی آرزو ها و حامیان آن به زباله دان تاریخ خواهند پیوست.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha