جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت الاسلام اسلامی

حوزه/ امام جمعه تاکستان گفت: کسانی که به دنبال رفع مشکلاتشان هستند، می توانند از مجاری قانونی مشکلات، مسائل و اعتراضات خود را پیگیری و با نمایندگان خود در مجلس شورای اسلامی در میان بگذارند و مجلس، دولت و قوه قضائیه نیز خود را موظف و مکلف می‌دانند که حرف‌ها را بشنوند و به خواسته‌های به حق مردم عمل کنند.

حجت الاسلام والمسلمین علی اسلامی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در قزوین با اشاره به هجوم اغتشاشگران ضد انقلاب به حوزه علمیه، دفتر امام جمعه و اداره تبلیغات اسلامی تاکستان، گفت:  با توجه به همزمانی این اغتشاشات با یوم‌الله 9 دی، معنا و مفهوم مشخصی دارد و نشان می دهد که هدایت شده از سوی عوامل داخلی و خارجی است و این دو دست به دست هم دادند تا شیرینی ناشی از بصیرت و آگاهی مردم ایران در 9 دی را تحت‌الشعاع قرار دهند.

نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری افزود: حماسه 9دی فتنه گران و عوامل اغتشاشگر را به حاشیه راند، ولذا دشمن در صدد است تا خود را مجدد بازسازی کند و به دنبال یارگیری است.

وی ادامه داد: امروز ما با دو گروه در بحث اعتراضات مواجهیم، گروه اول کسانی که به حق به دنبال رفع مشکلاتشان هستند، می توانند از مجاری قانونی مشکلات، مسائل و اعتراضات خود را پیگیری و با نمایندگان خود در مجلس شورای اسلامی در میان بگذارند و مجلس، دولت و قوه قضاییه نیز خود را موظف و مکلف می‌دانند که حرف‌ها را بشنوند و به خواسته‌های به حق مردم عمل کنند.

 امام جمعه تاکستان، گروه دوم را معاندان و مخالفان داخلی و خارجی نظام اسلامی دانست و گفت: دشمنان در صددند که به حاشیه رانده شده ها را به متن بازگردند که این موضوع هیچ گاه محقق نخواهد شد و مردم انقلابی اجازه این کار را به آنها نخواهد داد.

نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: عناصر ضد انقلاب و فرصت طلب بدانند، اگر مردم  اعتراض داشته باشند می دانند به شیوه عاقلانه و منطقی خواسته هایشان را مطالبه کنند و نیازی به دلسوزی دشمنان نیست.

حجت الاسلام والمسلمین اسلامی در ادامه اظهار تاسف از هجوم وحشیانه اغتشاشگران به حوزه علمیه، دفتر امام جمعه و اداره تبلیغات اسلامی تاکستان، خاطرنشان کرد: حمله و تخریب حوزه علمیه شهرستان تاکستان و اداره تبلیغات این شهر بسیار دردناک و تلخ بود که باید مسئولین امنیتی و انتظامی و قضائی به سرعت عوامل و مسببین این حادثه را شناسایی و هر چه سریعتر به مردم معرفی کنند.

امام جمعه تاکستان در پایان گفت: خانواده‌ها، جوانان و آحاد ملت ایران باید روی اخبار و اطلاعات دقت کافی و لازم را داشته باشند و صف فتنه‌گران و مردم معترض به مشکلات اقتصادی را از هم جدا کنند.

انتهای پیام

 

 

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha