جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۹ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 17, 2024
 سید محمد حسین هاشمی تهیه کننده

حوزه/ تهیه کننده و مستندساز حوزوی گفت: جشنواره فیلم عمار در طول هشت دوره برگزاری به خوبی توانسته، مدل جشنواره مردمی را در کشور نهادینه کند. سید محمد حسین هاشمی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه اظهار داشت: حقیقتاً و به دور از هر گونه شعار و تعارفی جشنواره فیلم عمار یک سبک جدیدی از جشنواره را در کشور پایه ریزی کرد و شاخصه اصلی آن نیز تاکید بر مردمی بودن آن بوده و هست. وی افزود: تا پیش از جشنواره عمار ، عموم جشنوار

سید محمد حسین هاشمی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» اظهار داشت: حقیقتاً و به دور از هر گونه شعار و تعارفی جشنواره فیلم عمار یک سبک جدیدی از جشنواره را در کشور پایه ریزی کرد و شاخصه اصلی آن نیز تاکید بر مردمی بودن آن بوده و هست.

وی افزود: تا پیش از جشنواره عمار ، عموم جشنواره ها به نوعی تقلید و کپی برداری از جشنواره های غربی بود اما جشنواره عمار توانست در طول هشت دوره برگزاری ، یک نوع و مدل جشنواره واقعاً مردمی و اثرگذار را در کشور نهادینه کند.

مدیر موسسه یاسین فیلم همچنین گفت: یکی از شاخصه های مهم و انکارناپذیر جشنواره عمار، اکران گسترده و بدون تشریفات فیلم ها و آثار در اقصی نقاط کشور از جمله در مساجد، پایگاه ها، روستاها و مراکز فرهنگی و هنری است و حال آن که در جشنواره های دیگر ما شاهد هستیم که با هزینه های بسیار زیاد صرفاً اقشار خاصی به عنوان مهمان به پردیس های سینمایی می آیند.

 وی اضافه کرد: از سویی برخلاف برخی شایعات، جشنواره فیلم عمار به لحاظ کیفیت فیلم ها در سطح سایر جشنواره ها داوری می شود و حتی به لحاظ انتخاب داور ، خیلی تخصصی است، منتهای مراتب در این جشنواره همچنین یک سری داوران محتوایی نیز حضور دارند که عمدتاً از چهره های انقلابی کشور هستند.

۳۱۳/۸

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha