سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه الغدیر استان یزد

حوزه/ مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه الغدیر گفت: در حوادث اخیر دشمنان از مطالبه گری مردم در حوزه اقتصادی سوء استفاده کرده و مزدوران خود را در برخی شهرها به کف خیابان آوردند تا به خیال خام خود بتوانند انقلاب را از مسیر اصلی منحرف کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از یزد، حجت الاسلام علی گندمی، شامگاه 12دی ماه در مراسم تودیع و معارفه جانشین فرمانده سپاه الغدیر استان یزد با اشاره به سالروز سفر پر خیر و برکت رهبر معظم انقلاب به استان یزد در سال ۸۶ اظهار داشت: حضور رهبر معظم انقلاب در یزد و استقبال بی سابقه مردم از ایشان، جلسات معظم له با اقشار مختلف مردم و خانواده های معزز شهدا، جانبازان و ایثارگران سبب شد تا فضایی معنوی بر دارالعباده حاکم شده و این سفر آثار و برکات فراوانی برای استان به همراه داشت.

وی با اشاره به ضرورت توجه به امر ولایت و نیاز جامعه به رهبر، گفت: در قرآن کریم و در روایات حضرات معصومین (ع) در کنار توصیه های فراوانی که در زمینه نماز، حج، احترام به والدین و فرامین دینی دیگر شده، توصیه هایی نیز در باب لزوم وجود رهبری آگاه، با بصیرت و مردمی در جامعه بیان شده است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه الغدیر استان یزد عنوان کرد: به همان دلیل که خداوند پیامبران الهی و حضرت معصومین (ع) را برای هدایت امت ها برگزیده و بشر همواره در طول تاریخ نیاز به پیامبر و امام داشته است بر اساس آیات و روایات  در زمان غیبت امام زمان(ع) نیز جامعه اسلامی نیازمند حضور رهبر و ولی فقیه جامع الشرایط است.

وی ادامه داد: بر اساس آیه ۶۰ سوره مبارکه انفال «و اَعِدّوا لَهُم مَا استَطَعتُم مِن قُوَّه» که خداوند ما را به حفظ آمادگی برای مقابله بادشمنان فرمان می دهد این سطح از آمادگی علمی؛ مدیرت دفاعی مقابله با جنگ سخت و نرم دشمن و آمادگی پاسخ به شبهات همگی در سایه فرمانبرداری از دستورات رهبر جامعه محقق خواهد شد.

حجت الاسلام گندمی تصریح کرد: تجربه نشان داده در طول تاریخ هر کجا رهبری در جامعه وجود نداشته و یا رهبر وجود داشته اما از فرامین وی تبعیت نشده، چیزی جز شکست نصیب مردم نشده است.

راه‌های نجات از فتنه های دوره آخرالزمان

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه الغدیر استان یزد  خودسازی، تقوا و انس با قرآن کریم را راه نجات از فتنه های دوره آخر الزمان دانست و ابراز داشت: در حوادث اخیر دشمنان از مطالبه گری مردم در حوزه اقتصادی سوء استفاده کرده و مزدوران خود را در برخی شهرها به کف خیابان آوردند تا به خیال خام خود بتوانند انقلاب را از مسیر اصلی منحرف کنند.

وی تاکید کرد: دشمنان بدانند همانگونه که در این ۳۹ سال از عمر با برکت انقلاب به حول و قوه الهی و مدیریت منحصر به فرد رهبر معظم انقلاب و هوشیاری مردم با بصیرت ایران، تمام توطئه های آنها یکی یکی حنثی شده است، این بار نیز راه به جایی نخواهند برد.

انتهای پیام/313/23

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha