شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
حجت الاسلام عباسی

مدیر حوزه علمیه قزوین تصریح کرد: در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران فضای نقد و انتقاد وجود دارد، اما عده ای تلاش داشتند از فضای به وجود آمده برای مطالبات مردم، کشور را به انحراف و اغتشاش بکشانند.

حجت الاسلام والمسلمین علی عباسی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در قزوین گفت: مشکلات اقتصادی وجود دارد و باید در کنار و همراه یکدیگر و با وحدت و همدلی مشکلات را برطرف کنیم.

وی ادامه داد: در وقایع اخیر اغتشاشگران از سوی دشمنان این نظام اسلامی یعنی آمریکا و اسرائیل برنامه هایی برای ایجاد آشوب و فتنه و جدایی مردم و مسئولین نظام اسلامی داشتند که با هوشیاری ملت ایران این توطئه ها نقش برآب شد.

مدیر حوزه علمیه قزوین تصریح کرد: در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران فضای نقد و انتقاد وجود دارد و  عده ای تلاش داشتند از فضای به وجود آمده برای مطالبات مردم، جامعه را به انحراف و اغتشاش پیش ببرند.

حجت الاسلام والمسلمین عباسی بابیان اینکه پای آمریکا، اسرائیل و آل سعود در تمامی فتنه‌های ایران و دیگر کشورهای اسلامی در میان است، اظهار کرد:  این مثلث شوم از ماه‌ها قبل برای مقابله با اقتدار ایران، اتاق‌های فکر تشکیل‌ داده بودند، اما کور خوانده‌اند اگر هزاران اتاق فکر نیز تشکیل دهند بازهم بازنده میدان خواهند بود.

وی بابیان اینکه عاملان اصلی فتنه باید شناسایی شوند، تأکید کرد: افرادی که اغفال‌ شده‌اند و با وعده‌های پوچ، دست به آشوب‌ زده‌اند را می‌توان هدایت کرد، اما عاملان اصلی قابل رها شدن نیستند.

انتهای پیام

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha