پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
حجت الاسلام علی بخشی

مدیر مدرسه علمیه شهرستان تاکستان گفت: امروز هدف اصلی دشمن سم پاشی علیه نظام اسلامی و ناامید کردن ملت ایران از آینده انقلاب است که متاسفانه برخی عناصر داخلی هم همان نقشه دشمن را پیاده می کنند و دانسته یا نادانسته از سر جهالت و نا آگاهی در زمین دشمن بازی می کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام حمید علی بخشی صبح امروز در جمع مدیران و معاونین مدارس علمیه قزوین، با اشاره به هجوم آشوبگران به مدرسه علمیه تاکستان، گفت: در همان روز حادثه بسیاری از مدیران و اساتید با حضور خود، به مسئولین و طلاب مدرسه دلگرمی بخشیدند که جای قدردانی دارد.

وی ادامه داد: در این برهه حساس که دشمنان اعتقادات جوانان ما را مورد هدف قرار داده اند، باید سعی کنیم بینش خود را نسبت به محور بصیرت بالا برده و با چشم باز پیش برویم تا با عنایت الهی بتوانیم به اهداف والای انقلاب شکوهمند نظام جمهوری اسلامی  برسیم.

وی با تاکید بر این که ملت ایران با آرمان‌های امام خمینی(ره) و ارزش‌های اصیل انقلاب پیوند عمیق دارند و حضور در صحنه آنان اتمام حجتی با فتنه گران و دشمنان نظام بود، افزود:  مشکلات در کشور وجود دارد، اما راه حل آن تجمع و این گونه اعتراضات نیست که بخواهیم خوراک برای دشمن ایجاد کنیم.

حجت الاسلام علی بخشی بیان داشت: مردم ایران باید هوشیار بوده و مراقب توطئه‌ها و فتنه های دشمنان باشند، چرا که دشمنان و در راس آنها آمریکا همواره به دنبال دشمنی با انقلاب اسلامی و ملت ایران هستند، البته باید بدانند اگر توطئه و فتنه ای بر پا کنند، ملت ایران مانند ۹ دی و 17 دی  آن را خنثی و فتنه گران را سر جای خود می نشاند.

وی اظهار کرد:  امروز هدف اصلی دشمن سم پاشی علیه نظام اسلامی و نامید کردن ملت ایران از آینده انقلاب است که  متاسفانه برخی عناصر داخلی هم همان نقشه دشمن را پیاده می کنند و دانسته یا نادانسته از سر جهالت و نا آگاهی در زمین دشمن بازی می کنند.

مدیر مدرسه علمیه شهرستان تاکستان تصریح کرد: مقام معظم رهبری رهبری فرمودند که امروز  هزاران توپخانه‏ دروغ‏ پردازی به سمت این ملت مشغول شلیک هستند، و برای این‏که مردم را ناامید و بدبین کنند و اعتماد به نفس مردم را بگیرند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha