جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
تصاویر/ همایش مبلغان استان قم با عنوان «فجر فاطمی»

حوزه/ دستگاهای زیادی در عرصه تبلیغ فعال هستند، اما انسجام خاصی بین آنها دیده نشده است.

به گزارش خبرنگارخبرگزاری«حوزه»، حجت الاسلام صالح پرورعصرامروز در همایش  مبلغان استان قم که «با موضوع فجر فاطمی» در سالن اجتماعات مدرسه عالی دارالشفاء در قم برگزار شد بابیان اینکه هدف از این همایش ایجاد همبستگی واحد برای تبلیغ و اثرگذاری است، گفت: در قم دستگاه های زیادی تبلیغی  فعال هستند، اما انسجام خاصی بین آنها دیده نشده است و همین مسئله خود مشکلاتی را در عدم تاثیر گذاری به وجود آورده است.

این کارشناس تبلیغ عنوان کرد: ایام تبلیغی مانند دهه فجر، تابستان، قیام 15 خرداد، انقلاب، ماه های رمضان،  محرم  و صفر، بهترین فرصت برای تبلیغ همگانی درموضوعات واحد مانند اقتصاد مقاومتی و آسیب های اجتماعی است.

در ادامه این همایش حجت الاسلام سرچاهی نیز با اشاره به تولید نرم افزار عطر بهشت گفت: در این نرم افزار مباحثی از حضرت زهرا(س)و حرکت ایشان در مقابل ظلم به ارزش ها، دفاع از ولایت و سایرمسائل گنجانده شده است.

این مبلغ عرصه بین الملل  عنوان کرد: در این نرم افزار  موضوعاتی چون دفاع از مبانی دینی، ارزش های دینی، انتظار و امانتداری ذکر شده و مبلغ به استفاده از این موضوعات می تواند به راحتی در ایام  فاطمیه ارائه بحث کند.

313/40

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha