شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
حجت الاسلام عبادی در دیدار با سپاه سربیشه

حوزه/نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی با یادآوری این مطلب که فتنه‌ها همیشه وجود دارد به فتنه‌های عظیم دشمن اشاره کرد و گفت: دشمن هر روز در پی فتنه ای جدید است و فتنه سال ۸۸ نیز یکی از فتنه های برنامه‌ریزی‌ شده دشمن بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از بیرجند، حجت‌الاسلام و المسلمین سید علیرضا عبادی، پیش از ظهر امروز در دیدار با فرمانده هان و کارکنان سپاه سربیشه، با اشاره به همزمانی فرارسیدن ایام الله دهه فجر و شهادت حضرت زهرا(س)، اظهار داشت: انبیای الهی و پیامبر اکرم(ص) به اجرای عدالت توجه و اهتمام ویژه ای داشتند.

وی با بیان اینکه پیام همه انبیاء در مدل زندگی امام علی(ع) خلاصه می‌شود گفت: نه تنها از نظر یک مسلمان بلکه آنهایی که اهل تحقیق‌اند و غرض ورزی ندارند پیرو هر دین و آئینی که باشند به این نکته معترفتند که امام علی(ع) سنبل عدالت است.

نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی خطاب به کارکنان سپاه سربیشه، گفت: شما امروز در شرایطی قرار گرفته‌اید که صوت عدالت انسانیه براساس نیابت عامه امام معصوم از رهبر انقلاب اسلامی در مقابل دنیای کفر و ظلم شنیده می‌شود و شما در برابر همه آنچه که مربوط به اسلام، انقلاب، ارزش‌ها و امور نظامی است، مسئول هستید.

وی با بیان اینکه سپاه صرفا یک نیروی نظامی نیست بلکه حافظ ارزش‌های انقلاب اسلامی است، حضور سپاه در عرصه های فرهنگی و عمرانی را نشانی از فعالیت های بالای این قشر دانست.

امام جمعه بیرجند با اشاره به اینکه دنیای ظلم و استکبار هر جا که بتواند نقش خود را در ظلم و ستم به انسان ها ایفا می کند، بیان داشت: امروز آنچه که به وسیله نیروهای سپاه، تفکر بسیجی و تفکر اسلامی و مردم پیش آمده، باعث شده که نگذارند صوت عدالت انسانیه تنها بماند.

دشمن هر روز درپی فتنه ای جدیدی است

وی با یادآوری این مطلب که فتنه‌ها همیشه وجود دارد به فتنه‌های عظیم دشمن اشاره کرد و افزود: دشمن هر روز در پی فتنه ای جدید است و فتنه سال 88 نیز یکی از فتنه های برنامه‌ریزی‌ شده دشمن بود.

نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی با بیان اینکه فتنه 88 حدود 8 ماه طول کشید و مردم توانستند خودشان را از اهل فتنه جدا و حماسه 9 دی را رقم بزنند گفت: در فتنه امسال، دشمن فتنه را به انواع نارضایتی‌ها، مسائل اقتصادی و زندگی روزمره مردم گره زد و اگرچه فتنه سختی بود، اما مردم با هوشیاری تمام توانستند این فتنه را ظرف 8 روز خنثی کنند.

ملت ایران، رهبر انقلاب را در طول ۴۰ سال عمر انقلاب تنها نگذاشتند

وی خنثی کردن فتنه 96 ظرف 8 روز را نشانه بالندگی، بصیرت و هوشیاری مردم دانست و گفت: حرکت دسته جمعی و حمایت همه جانبه مردم از نظام و رهبری در سراسر ایران، خاری در چشم دشمنان بود.

نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی فعالیت‌ها و اموراتی که طی 4 دهه انقلاب اسلامی گذشته است را نشانه رشد و سعادت ملت ایران نامید و افزود: ملت ایران در طول 40 سال انقلاب نشان دادند رهبر انقلاب اسلامی تنها نمانده است.

بر عهد و میثاقی که بستید ثابت قدم بمانید

حجت الاسلام والمسلمین عبادی در پایان خطاب به کارکنان نیروهای سپاه سربیشه، خاطرنشان کرد: اگرچه وظیفه شما سنگین است اما با انگیزه‌های پاکی که دارید از عهده آن برمی‌آیید و باید بر عهد و میثاقی که با بنیان‌گذار جمهوری اسلامی و رهبر فرزانه انقلاب دارید، ثابت قدم بمانید.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha