جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام عبادی به مناسبت دهه فجر

حوزه/ نماینده ولی‌فقیه در خراسان‌جنوبی با بیان اینکه دنیا در برابر عظمت انقلاب شکوهمند اسلامی تواضع می‌کند، گفت: زندگی و سعادت خود را به حزب و دروغ و گروه گره نزنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از بیرجند، حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید علیرضا عبادی، صبح امروز در دیدار با استاندار خراسان جنوبی و مدیران دستگاه‌های اجرایی به مناسبت فرارسیدن دهه فجر انقلاب اسلامی، با بیان اینکه دنیا محل آزمایش است و همه انسان‌ها به همین منظور خلق‌شده‌اند، اظهار داشت: زندگی انسان قابل تکرار نیست لذا کسی که برد برده و کسی که باخت باخته است.

نماینده ولی‌فقیه در خراسان‌جنوبی با اشاره به اینکه مظلومیت‌های حضرت علی (ع)، ائمه و صحنه‌های کربلا موجب بیدار شدن هر انسان با وجدان حتی غیرمسلمان است، تصریح کرد: ظهور امام زمان (عج) مایه بیداری بشریت می‌شود و سخن از ظهور حضرت مهدی (عج) اشتیاق برای خدمت در آن حکومت و بودن جزء یاران آن حضرت را در انسان شعله‌ور می‌کند.

وی حوادث تاریخ را جریانات تاریخ عنوان کرد و افزود: در حوادث باید دقت کنیم و تشخیص دهیم که در این حرکت جریانی حق و باطل، در کجا قرار داریم.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین عبادی با اشاره به زمان کنونی که در آن قرار داریم، خاطرنشان کرد: ما در دورانی هستیم که ائمه قبلاً هشدار داده‌اند لذا اگر کسی بتواند در این مقطع بر حق پابرجا بماند نمره‌اش بالاتر از کسانی است که در زمان ظهور حضرت مهدی (عج) باشد.

وی با مهم دانستن حوادث و جریاناتی که در جهان رخ می‌دهد، گفت: بسیاری از حوادثی که در یک‌صد سال اخیر مشاهده می‌کنیم در روایات و تفاسیر ذکرشده است.

نماینده ولی‌فقیه در خراسان‌جنوبی در همین زمینه به وجود داعش در منطقه اشاره کرد و افزود: حتی جریان کفرآمیز داعشی که دست‌ساخته آمریکایی‌ها و صهیونیست‌ها است و به کشتار مسلمانان و انسان‌های بی‌گناه دست می‌زند نیز در روایات ذکرشده است.

وی گفت: جریان حق و باطل در این مقطع از زندگی ثابت و میخ‌کوب نیست و در جریان است و باید از خواب غفلت بیدار شویم.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین عبادی بیان کرد: زندگی و سعادت خود را نباید به حزب و دروغ و گروه گره بزنیم و اگر خودمان را دوست داریم باید مستقل فکر کنیم و به جریانات نفروشیم.

امام جمعه بیرجند با بیان اینکه امروز دنیا در مقابل انقلاب اسلامی تواضع می‌کند، خاطرنشان کرد: باید مواظب بود که در این دنیا، دیگران زودتر از ما که در کشور اهل‌بیت (ع) هستیم سعادت را از میدان نبرند و ما از غافله عقب بمانیم.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha