شنبه ۱۲ خرداد ۱۴۰۳ |۲۴ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | Jun 1, 2024
دیدار رئیس مرکز خدمات با مدیران مراکز دولتی در ارتباط با مرکز خدمات

رئیس مرکز خدمات حوزه های علمیه کشور گفت: کسی که مقداری با مسائل بین‌المللی آشنا باشد، انکار نمی‌کند که دشمنان همه‌ی ابزارشان را به کار گرفته‌اند که این انقلاب را بشکنند و حقیقتاً دست دیگری در کار بوده است که انقلاب پایدار مانده است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام و المسلمین ربانی در دیدار با مدیران نهادها و ارگان‌های مرتبط با مرکز خدمات حوزه در استان قزوین، گفت: این جلسه به‌منظور قدردانی از همکاری‌های مدیران نهادها و ارگان‌های استان و معرفی مرکز خدمات انجام شده است و امیدواریم که موجب شود همدلی و همکاری‌های شما با مرکز خدمات استان افزایش یابد.

وی ضمن تسلیت ایام فاطمیه، بیان کرد: معرفت ما به پیامبر(ص)، ائمه(ع) و حضرت زهرا(س) باعث رشد و تعالی ما می شود و هرآنچه این شخصیت‌ها را بهتر بشناسیم و به آنها نزدیک‌تر شویم قطعاً به سعادت دنیا و آخرت خواهیم رسید.

رئیس مرکز خدمات حوزه های علمیه با اشاره به روایتی از پیامبر(ص) گفت: خدای متعال برای خشنودی و غضب حضرت زهرا(س) جایگاه ویژه‌ای قرار داده است. خداوند خشنود می‌شود وقتی حضرت زهرا خشنود شود و خداوند غضب می‌کند وقتی حضرت زهرا(س) غضب کند.

وی در ادامه ضمن گرامیداشت آغاز ایام دهه فجر تصریح کرد: انقلاب اسلامی واقعاً مظلوم واقع شده، چراکه به درستی شناخته نشده است و به درستی هم قدردانی نمی‌شود.

حجت الاسلام و المسلمین ربانی گفت: 40 سال قبل زمانی که ملت ایران تنها بود و کشورهای غربی و شرقی در مقابل ایران ایستاده بودند، خدا خواست که ملت مسلمان ایران پیروز شود.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی معادلات سیاسی بین‌المللی را تغییر داد، افزود: برخلاف تحلیل‌های بین‌المللی، در ایران اسلامی معادله جدیدی به نام قدرت مردمی بر اساس اعتقاد قلبی و ایمان به وجود آمد که پیروز شد و معادلات آنها را به هم زد.

رئیس مرکز خدمات حوزه های علمیه بیان کرد: کسی که مقداری با مسائل بین‌المللی آشنا باشد، انکار نمی‌کند که دشمنان همه‌ی ابزارشان را به کار گرفته‌اند که این انقلاب را بشکنند و حقیقتاً دست دیگری در کار بوده است که انقلاب پایدار مانده است.

وی گفت: دشمنان فهمیده‌اند تا زمانی که مردم ایران با ایمان باشند انقلاب پا برجا خواهد ماند به همین دلیل با تبلیغات مدیریت شده تلاش خود را می‌کنند تا ایمان مردم را از بین ببرند.

حجت الاسلام و المسلمین ربانی با بیان اینکه روحانیت نقش مؤثری در ارتقای ایمان مردم دارد، افزود: هرگاه در مسائل مختلف کشور، مردم با ایمان خود به میدان آمده‌اند کشور ما موفق شده است و هر وقت ایمان نبوده است با شکست مواجه شده‌ایم و تاریخ این را ثابت کرده است.

وی با اشاره به جامعه هدف مرکز خدمات حوزه گفت: در ایران اسلام چهار مجموعه حوزوی مربوط به برادران، خواهران، اهل سنت و طلاب غیر ایرانی وجود دارد که تمام آنها تحت پوشش مرکز خدمات قرار دارند.

رئیس مرکز خدمات حوزه های علمیه با بیان اینکه اگر ما به وظیفه خودمان عمل کنیم حتماً لطف خداوند شامل حال ما می‌شود گفت: ما باید با به عشق به ایران و مکتب اهل‌بیت(ع) به کشور خدمت کنیم.

انتهای پیام/313/30

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha