جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
وبلاگ

حوزه/ معاون فرهنگی مدرسه علمیه خواهران بنت الرسول(ص) لرستان از ارائه مشاوره های دینی و پاسخ هدفمند و مستدل به سؤالات و شبهات در فضای مجازی خبر داد.

خانم فرشته شاهوردی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری«حوزه» در خرم آباد، با اشاره به ضرورت حضور طلاب و مبلغان در فضای مجازی و پاسخگویی به سوالات و شبهات مخاطبان در این فضا، گفت: طبق منویات مقام معظم رهبری حضور مبلغان در فضای مجازی اولویت و ضرورتی انکار ناپذیر است و طلاب باید بصورت منسجم، هدفمند و مستدل پاسخگوی سؤالات افراد جامعه باشند .

وی با بیان این که وبلاگ مدرسه علمیه بنت الرسول(ص) الشتر به همت کادر، اساتید و طلاب این مدرسه راه اندازی شده، خاطر نشان کرد:با راه اندازی این وبلاگ خواهران مبلغ به سوالات و احکام شرعی بانوان پاسخ خواهند داد .

معاون فرهنگی مدرسه علمیه بنت الرسول(ص) الشتر با اشاره به این که ارائه مشاوره در زمینه های دینی، فرهنگی، خانوادگی و ... به بانوان نیز از دیگر خدمات راه اندازی وبلاگ های دینی است، خاطر نشان کرد: در این وبلاگ خانوده ها می توانند مشاره های لازم را بصورت آن لاین از مشاوران حوزه دریافت نمایند .

 شاهوردی در پایان با اشاره به اینکه مطالب این وبلاگ حاصل تلاش 10 نفر از مبلغان و طلاب این مدرسه است، گفت: امید می رود راه اندازی و ایجاد وبلاگ ها و ارائه مشاوره های دینی در فضای مجازی در اشاعه فرهنگ حجاب و عفاف و استحکام بنیان خانوده موثر باشد و شاهد جامعه ای سالم با افرادی مومن و بابصیرت باشیم .

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha