جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت الاسلام مرتضی خورشیدی

حوزه/ حجت الاسلام خورشیدی با تاکید بر اینکه ترس دشمنان از انقلابی بودن ملت، دانشگاه و حوزه است، گفت: انقلابی بودن راه های نفود استکبار را می بندد و راه هرگونه سوءاستفاده را مسدود می کند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از سنندج، حجت الاسلام مرتضی خورشیدی، امروز در جمع طلاب مدرسه علمیه سفیران هدایت ولی عصر (عج) شهرستان بیجار اظهار داشت: امروز باید انقلابی باشیم و این خصیصه در حوزه های علمیه بارزتر باشد.

این استاد حوزوی با تاکید بر اینکه ترس دشمنان از انقلابی بودن ملت، دانشگاه و حوزه است، گفت: انقلابی بودن راه های نفود استکبار را می بندد و راه هرگونه سوءاستفاده را مسدود می کند.

وی با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری تاکید بسیاری بر انقلابی بودن حوزه های علمیه دارند، ادامه داد: امروز همه باید انقلابی باشیم و هر کسی همانند سنگری در برابر تهاجمات دشمن باشد و اجازه نفوذ را از بدخواهان بگیرد.

حجت الاسلام خورشیدی اظهار کرد: تلاش دشمن این است که مسیر رو به رشد جمهوری اسلامی ایران را با هر ترفندی بگیرد، لذا شما طلاب سربازان آقا امام زمان (عج) در خط مقدم این مبارزه هستید.

وی، طلاب را راهنمایان جامعه در مقابله با استکبار خواند و گفت: تا زمانی که همبستگی میان مردم و روحانیت باشد، هیچ راهی برای ضربه زدن به این نظام مقدس که صاحب اصلی آن حضرت مهدی (عج) می باشد؛ نخواهد بود.

این استاد حوزوی در ادامه بیان کرد: شما طلاب باید خوب درس بخوانید، بصیرت خود را افزایش دهید و بتوانید یک استاد و معلم خوب برای دیگران باشید، لذا وظیفه بسیار سنگین است.

حجت الاسلام خورشیدی تاکید کرد: در کنار درس خواندن، تمرین کمال و رسیدن به خداوند منان را نیز نباید فراموش کنید، تا زمانی که پشتیبانی همانند خداوند متعال داریم نباید از هیج مشکلی ابایی داشته باشیم، زیرا قدرت خداوند برترین قدرتهاست.

وی در پایان سخنان خود گفت: شما در زمانی طلبه شده اید که خوشبختانه امکانات برای تحصیل شما همانند اساتید مجرب و باعلم بسیارند، پس بهتر است از این فرصت مغتم به بهترین نحو احسن استفاده نمایید.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha