سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
یادوار شهدا

حوزه/ فرمانده سپاه شهرستان بیجار با تاکید بر تقدیم ۵ هزار و ۴۰۰ شهید استان کردستان به انقلاب؛ گفت: باید راه و سیره شهدا و امام شهدا برای همیشه در دلها زنده بماند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه» در استان کردستان، یادواره شهدای کوی «فاطمیه» بعداز ظهر امروز در مزار شهدای شهر بیجارT با حضور فرماندهان، روحانیون، مسئولان، طلاب، خانواده های شهدا و ایثارگر و... برگزار شد.

در این مراسم، فرمانده سپاه شهرستان بیجار با اشاره به این که جایگاه خانواده های شهدا و ایثارگر در نظام بسیار رفیع است، اظهار داشت: قدرت، اقتدار و امنیت امروزه ایران همگی مرهون و مدیون جانفشانی شهیدان این مرز و بوم است.

سرهنگ سعید شعبانی تاکید کرد: امروز خانواده های شهدا و ایثارگر در جامعه از ارج بالایی برخوردار هستند و طبق فرموده امام خامنه ای «ما باید رسیدگی به شهدا و خانواده‌های شهدا را مد نظر داشته باشیم» لذا رسیدگی به وضعیت این عزیزان را باید در اولویت قرار دهیم.

وی در ادامه سخنان خود افزود: کردستان در هشت سال دفاع مقدس همواره زیر آماج تهاجمات رژیم بعث و گروهک های تروریستی بود و شهدای زیادی حتی بعد از پایان جنگ هشت ساله تقدیم این نظام کرد.

فرمانده سپاه شهرستان بیجار ادامه داد: استان کردستان مفتخر است که برای سربلندی نظام مقدس جمهوری اسلامی بیش از 5 هزار و 400 شهید تقدیم انقلاب نموده است.

این مقام نظامی با تاکید بر این که باید راه و سیره شهدا و امام شهدا برای همیشه در دلها زنده بماند، گفت: ان شاء الله در سال آینده برای بزرگداشت مقام شامخ شهدای این استان کنگره شهدای کردستان با شکوه خاصی برگزار خواهد شد.

سرهنگ شعبانی تاکید کرد: استان کردستان و مردم صبورش بیش از هشت سال در برابر تهاجمات دشمنان دین اسلام ایستادگی کردند و ایثار آنان برای همیشه تاریخ ماندگار خواهد شد، لذا مسئولان نیز وظیفه دارند که به این استان شهیدپرور نگاه ویژه تری داشته باشند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha