شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
آیت الله حکیم

حوزه/ حضرت آیت الله حکیم ضمن تاکید بر لزوم پایبندی به دستورات رسول اکرم (صلی الله علیه و آله) و معصومین (علیهم السلام) به ویژه سیره حضرت فاطمه زهرا (سلام الله علیها) افزودند: حضرت زهرا (س) حلقه وصل میان نبوت و امامت هستند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، حضرت آیت الله سید محمد سعید حکیم از مراجع نجف اشرف، قشر جوان را نسبت به غرور، حبّ دنیا و لذت های آن هشدار دادند و یادآور ترس از خداوند و روز قیامت شده و گفتند: باید از تاریخ معاصر و گذشته عبرت گرفت و به اصولی که حضرت رسول اکرم(صلی الله علیه و آله) و معصومین(علیهم السلام) ترسیم کرده اند، به ویژه سیره حضرت فاطمه زهرا(سلام الله علیها) عمل کنیم.

ایشان با اشاره به اینکه در ایام ولادت حضرت فاطمه زهرا(س) هستیم، تصریح کردند: حضرت زهرا(س) حلقه وصل بین نبوت و امامت هستند.

حضرت آیت الله حکیم جوانان آگاه و مؤمن را به بیدار کردن دیگران از غفلت و سپاسگزاری از خداوند به خاطر نعمتش دعوت کردند.

معظم له این سخنان را در دیدار جمعی از دانشجویان عراقی که با هماهنگی بخش جوانان دفتر ایشان به زیارت عتبات مقدسه در نجف اشرف و کربلا مشرف شده بودند، بیان کردند.

آیت الله حکیم در پایان از دانشجویان خواستند که همکلاسی های خود را به راه حق توصیه کنند و به اخلاق نیک پایبند و بین خود پیوند الفت و دوستی ایجاد کنند تا موجب یاری دین و مذهب شوند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha