پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
دوره آموزشی سبک زندگی رضوی

حوزه/ سرپرست مرکز امور بانوان و خانواده آستان قدس رضوی از حضور ۴۰۰ زوج جوان در دوره‌های آموزشی «زندگی به سبک رضوی» در ایام نوروز خبر داد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از مشهد،  فاطمه دژبرد از برگزاری  دوره‌های آموزشی «زندگی به سبک رضوی» خبر داد و گفت: همزمان با تعطیلات نوروز، دوره‌های آموزشی «زندگی به سبک رضوی» برای زوج‌های جوانی که از شهرهای مختلف برای زیارت حضرت رضا(ع) به مشهد مقدس مشرف شده بودند، برگزار شد.

وی با بیان اینکه 6 جلسه آموزشی دو ساعته برای 800 تازه عروس و داماد در ایام نوروز در جوار حرم مطهر رضوی برگزار شد، عنوان کرد: بسیاری از زوج‌های جوان شهرهای مختلف این درخواست را داشتند که دوره‌ آموزشی خود را همزمان با ایام نوروز که در مشهد مقدس حضور دارند، بگذرانند، از این رو با هماهنگی‌های صورت گرفته این دوره‌ها برای زوج‌هایی که از قبل اعلام آمادگی کرده بودند، برگزار شد و پس از گذراندن دوره، زوج‌های جوان میهمان خوان با برکت حضرت رضا(ع) شدند.

وی، مجتمع فرهنگی- اقامتی ولایت را محل برگزاری این دوره‌های آموزشی اعلام کرد و گفت: در دوره‌های نوروزی اساتیدی همچون دکتر احمدی، صادقیان و بهادرخان مهارت‌های درست زندگی کردن را به زوج‌های جوان آموزش دادند.

به گفته سرپرست مرکز امور بانوان و خانواده آستان قدس رضوی بیش از 70 درصد از زوج‌های جوان شرکت کننده در دوره‌های نوروزی را عروس و دامادهای شهرهای مختلف تشکیل دادند.

دژبرد در پایان خاطرنشان کرد: زوج‌های جوانی که ازدواج‌شان را در یک سال اخیر ثبت رسمی کرده‌اند می‌توانند از طریق سایت  www.farhangi.aqr.ir یا مراجعه حضوری به خیابان نواب صفوی- ورودی حرم مطهر پیر پالان دوز- اتاق شماره 36 در دوره «زندگی به سبک رضوی» ثبت نام کرده و بعد از دریافت کد رهگیری در تاریخ مشخص شده در همایش توجیهی و آموزش اولیه حضور یابند.

انتهای پیام

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha