پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
 حجت الاسلام والمسلمین سید ساجد علی نقوی

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین سید ساجد علی نقوی کشتار مردم بی گناه فلسطین توسط رژیم صهیونیستی را به شدت محکوم کرد و گفت: اسرائیل غاصب است و این حق مردم فلسطین است که دولت تشکیل دهند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه» حجت الاسلام والمسلمین سید ساجد علی نقوی رئیس شورای علمای شیعه پاکستان کشتار مردم بی گناه فلسطین توسط رژیم صهیونیستی را به شدت محکوم کرد و گفت: اسرائیل غاصب است و این حق مردم فلسطین است که دولت تشکیل دهند و جوامع و ملل باید برای نابودی رژیم غاصب صهیونیستی تلاش کند تا کنترل فلسطین به دست مردم فلسطین برسد.

او گفت: سیاست پاکستان درمورد اسرائیل واضح و روشن است و محمد علی جناح بنیانگذار پاکستان هم در نامه ای به رئیس جهمور وقت نوشته بود که ما هیچ نقطه مشترکی با اسرائیل نداریم و نخواهیم داشت و مردم شبه قاره هم تصمیماتی را که علیه مردم فلسطین باشد قبول نخواهند کرد، اسرائیل دولت غیر قانونی است.

حجت الاسلام والمسلمین سید ساجد علی نقوی در ادامه گفت: ما نمی توانیم در برابر ظلم به مردم مسلمانان ساکت بمانیم و به مردم فلسطین اعلام می کنیم که ما مردم مسلمان شبه قاره با شما هستیم.

رئیس شورای علمای شیعه پاکستان خواستار اتحاد کشورهای اسلامی علیه رژیم اسرائیل شد و افزود: برای نجات مردم فلسطین از دست رژیم اشغالگر اسرائیل باید کشورهای اسلامی متحد شوند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha