سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
عباس شومان

حوزه/ عباس شومان در اظهار نظری در مورد اخوان المسلمین آنها را تروریست خطاب کرد و افزود: آشتی با اخوان شبیه محال است، به ویژه با توجه به این که اخوان المسلمین اصرار دارد فرصت ها را از دست بدهد.

به گزارش سرویس الملل خبرگزاری «حوزه»، شیخ عباس شومان نماینده الازهر گفت: عبدالفتاح سیسی رئیس جمهور مصر تلاش های زیادی در سفرهای خارجی خود انجام می دهد تا مصر را به جایگاه شایسته خود در میان کشورها برساند.

وی در اظهار نظری در مورد اخوان المسلمین آنها را تروریست خطاب کرد و افزود: آشتی با اخوان شبیه محال است به ویژه با توجه به اینکه اخوان المسلمین اصرار دارد که فرصت ها را از دست بدهد، اما باید بدانند که زمان به گذشته باز نمی‌گردد.

نماینده الازهر تاکید کرد: اخوان المسلمین دعوت الازهر و تعدادی از نیروهای انقلابی برای آشتی و مصالحه را نپذیرفت و اکنون آنها در مقابل خداوند و ملت مسئول هستند.

وی ادامه داد: دعوت به صلح و آشتی شعار اسلام و مسلمانان است و رهبران اخوان المسلمین به خوبی می دانند که بازگشت مرسی به قدرت محال است، اما با این حال همچنان اصرار دارند جوانان اخوان المسلمین را قربانی اهداف خود کنند تا با خون آنها در برابر جهانیان تجارت کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha