جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
کتاب علی و فلسفه الهی

حوزه/ كتاب‌هاي «امام حسن و امام حسين (ع) از ديدگاه روايات اهل سنت» و «علي (ع) و فلسفه الهي» اثر مهدي اكبرنژاد در راولپندی به زبان اردو چاپ و منتشر شد.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری«حوزه» كتاب‌هاي «امام حسن و امام حسين(ع) از ديدگاه روايات اهل سنت» و «علي(ع) و فلسفه الهي» اثر مهدي اكبرنژاد به زبان اردو در کشور پاکستان چاپ و منتشر شد.

اين كتاب‌ها با حمايت مركز ساماندهي ترجمه و نشر معارف اسلامي و علوم انساني سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامي و در قالب طرح «تاپ»(ترجمه از فارسي به ديگر زبان‌ها) در اين سازمان به زبان اردو ترجمه و منتشر شده‌اند.

خانه فرهنگ ايران در راولپندي علاوه بر توزيع اين كتاب‌‌ها در كتابفروشي‌هاي سراسر پاكستان، نسخه‌اي از آنها را براي بهره‌برداري به مراكز علمي، فرهنگي، مذهبي و حوزه‌هاي علميه مطرح شهرهاي اسلام‌آباد و راولپندي از جمله فرهنگستان ملي زبان اردو، كتابخانه ملي اسلام‌آباد، كتابخانه مركزي شهر راولپندي، كتابخانه مركزي امام صادق (ع) در اسلام‌آباد، حوزه علميه زينبيه، دانشكده گوردن كالج راولپندي، حوزه علميه شهيد باقر الصدر، دفتر جمعيت علماي پاكستان و ... ارسال و در نمايشگاه بين‌المللي كتاب اسلام‌آباد توزيع كرده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha