جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
شیخ عباس شومان

حوزه/ شیخ شومان گفت: آینده سوریه و منطقه عربی آینده ای نگران کننده است، زیرا کشورهای مختلف در حال آشکار ساختن نقش پنهان خود در این مسئله هستند و ما نگران تکرار سناریو عراق در سوریه هستیم.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، درپی حمله هوایی جنایتکارانه سه کشور آمریکا، انگلیس و فرانسه به سوریه در بامداد روز گذشته، شیخ عباس شومان نماینده الازهر این حملات را محکوم کرد.

وی تاکید کرد: آینده سوریه و منطقه عربی آینده ای نگران کننده است زیرا کشورهای مختلف در حال آشکار ساختن نقش پنهان خود در این مسئله هستند و ما نگران تکرار سناریو عراق در سوریه هستیم و باید این سؤال را پرسید که آیا این آخرین روز درگیری بود یا ماجرا همچنان ادامه دارد؟

دکتر احمد زارع سخنگوی رسمی دانشگاه الازهر

در همین راستا دکتر احمد زارع سخنگوی رسمی دانشگاه الازهر نیز تجاوز سه گانه آمریکا، انگلیس و فرانسه به سوریه در بامداد روز گذشته را محکوم کرد.

وی تاکید کرد: جنایتی که در سوریه رخ داد، خسارتی برای همه عرب ها است و این جنایت با هر توجیهی که از سوی دشمنان کشورهای عربی صورت گرفته باشد، کاملا غیر قابل قبول است.

زارع در ادامه خواستار روی آوردن به راه حل سیاسی در سوریه برای جلوگیری از سرنگونی سوریه و تمام عربها شد و تاکید کرد عقل و مصلحت عربی باید در راس تمام اولویت ها در سوریه قرار بگیرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha