جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام آذرشب معاون تهذیب حوزه بوشهر

معاون تهذیب حوزه علمیه استان بوشهر خواستار استفاده از ظرفیت اساتید اعزامی کشوری در برنامه های صدا و سیما شد و گفت: با توجه به برگزاری جلسات درس اخلاق و کارگاه های مشاوره، اساتید متعددی از سطح کشور به مدارس علمیه استان اعزام می شوند که می توان از ظرفیت و علم و تجربه آنها در برنامه های صدا و سیما استفاده کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از بوشهر حجت الاسلام علی آذرشب، ظهر امروز در نشست هم اندیشی حوزه علمیه استان و صدا و سیمای مرکز بوشهر با تقدیر از تلاش های این نهاد در انعکاس و پوشش اخبار حوزه علمیه گفت: صدا و سیما نهاد ارزشمندی است که فعالیت آن در معرض دید همه مردم قرار دارد.

معاون تهذیب حوزه علمیه استان بوشهر به توانایی های طلاب و روحانیان در عرصه های مختلف اشاره کرد و اظهار داشت: توانایی های مختلفی در یک طلبه وجود دارد که جامعه از آن بی اطلاع است و فقط یک ذهنیت خاصی راجع به روحانیان در بین مردم وجود دارد که نیاز است صدا و سیما با معرفی طلاب نخبه توانایی های این افراد را به مردم انتقال دهد.

وی خواستار استفاده از ظرفیت اساتید اعزامی کشوری در برنامه های صدا و سیما شد و افزود: با توجه به برگزاری جلسات درس اخلاق و کارگاه های مشاوره، اساتید متعددی از سطح کشور به مدارس علمیه استان اعزام می شوند که می توان از ظرفیت و علم و تجربه آنها در برنامه های صدا و سیما استفاده کرد.

حجت الاسلام آذرشب بیان داشت: انتظار است صدا و سیما به عنوان یک نهاد ارزشی از افراد و کارشناسانی متدین و با اخلاص دینی بیشتر در برنامه های خود استفاده کند.

رزمجومین، معاون خبر صدا و سیمای مرکز بوشهر نیز در این جلسه بر استفاده از ظرفیت حوزه علمیه و کارشناسان دینی تاکید کرد و از آمادگی صدا و سیما برای برگزاری دوره های آموزشی در حوزه سواد رسانه های و خبرنویسی خبر داد.

چشم تر مدیر تولید صدا و سیما مرکز بوشهر نیز در این جلسه خواستار تهیه و تدوین لیست و بانک اطلاعاتی کارشناسان حوزه دین شد و گفت: این بانک اطلاعاتی به عوامل صدا و سیما کمک می کند تا متناسب با پتانسیل و توانمندی و تخصص کارشناسان در برنامه های تولیدی از ظرفیت آنان استفاده شود.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha