جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
امیر جماعت اسلامی پاکستان

حوزه/ سناتور سراج الحق امیر جماعت اسلامی پاکستان بی بند و باری را شاخصه اصلی فرهنگ غرب توصیف کرد و با تاکید بر ضرورت مقابله با آن گفت: نیاز امروز جامعه اسلامی ترویج سبک زندگی قرآنی در مقابل تهاجم فرهنگ غرب است.

 به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»؛ سناتور سراج الحق امیر جماعت اسلامی پاکستان بی بند و باری را شاخصه اصلی فرهنگ غرب توصیف کرد و با تاکید بر ضرورت مقابله با آن گفت: نیاز امروز ترویج سبک زندگی قرآنی در مقابل تهاجم فرهنگ غرب است.

وی ضمن تاکید بر حضور مومنین در جامعه گفت: ولیّ خدا کسی نیست که صبح و شب در خلوت مشغول ذکر و عبادت است، بلکه ولیّ الله کسی است که در جامعه حضور دارد و برای اهل و عیالش رزق حلال کسب می کند.

امیر جماعت اسلامی پاکستان با اشاره به تلاش ها برای ترویج مظاهر فرهنگ غرب، رقص و آواز و بی بندوباری در جامعه گفت: ما باید در مقابل،‌ فرهنگ قرائت قرآن و سبک زندگی قرآنی را در جامعه رواج دهیم.

سراج الحق این سخنان را در کارگاه دو روزه فهم دین که برای مدرسین علوم دینی در شهر کراچی برگزار شد ایراد نمود.

در این کارگاه مدرسین از تمام مناطق ایالت سند شرکت داشتند.

امیر جماعت اسلامی پاکستان با اشاره به وظیفه مقدس معلمان دینی گفت: شما کاری عظیم که همان دعوت الی الله است را انجام می دهید، اما باید توجه داشته باشید که کارتان باید از ریا پاک و از جان و دل باشد تا اثر واقعی داشته باشد.

وی در ادامه افزود بهترین حرفی که از یک مدرس در شاگردان اثر می کند آن است که در جان خود او اثر کرده باشد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha