جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
قرآن

حوزه/ امروز نیاز اصلی جامعه و امت اسلام وحدت و برادری است، لذا برای رسیدن به این مهم و ضرورت نیازمند ترویج فرهنگ قرآنی در جامعه هستیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، مراسم تجلیل از خادمان و فعالان برتر قرآنی در شهرستان کامیاران با حضور مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کردستان، امام جمعه شهرستان و جمعی از طلاب و روحانیون برگزار شد.

در این همایش، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کردستان اظهار داشت: یکی از نیازها و ضرورت های زندگی هر فرد مسلمانی توجه و عمل به آموزه های قرآن کریم است.

حجت الاسلام مختار کرمی مربیان را الگوی های اخلاقی و رفتاری دانست و گفت: قرآن کریم متولیان دینی را به انجام رساندن رسالت خود متذکر شده و از آنها خواسته در امور زندگی همواره در مسیر صراط مستقیم باشند.

این مقام مسئول عنوان کرد: کسانی که به هر نوع متولی امور دینی و قرآنی هستند، باید مبلغ امید باشند، زیرا ناامیدی و یاس از رحمت های خداوند متعال از گناهان کبیره است.

در ادامه این مراسم، حجت الاسلام ناصر شیری، سرپرست اداره تبلیغات اسلامی شهرستان کامیاران گزارشی از فعالیت های صورت گرفته این مدت ارائه کرد.

وحدت نیاز حیاتی امروز امت اسلام

دیگر سخنران این مراسم، امام جمعه شهرستان کامیاران بود.

حجت الاسلام علی اشرف بابایی اظهار داشت: امروز نیاز اصلی جامعه و امت اسلام وحدت و برادری است، لذا برای رسیدن به این مهم و ضرورت نیازمند ترویج فرهنگ قرآنی در جامعه هستیم.

در ادامه این برنامه گروه مولودی خوانی «تسکین» به اجرای برنامه پرداخت.

گفتنی است که در پایان این برنامه، 40 نفر از فعالان و خادمان قرآن در شهرستان کامیاران با اهدا هدایایی مورد تجلیل قرار گرفتند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha