سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
محاصره منزل شیخ عیسی قاسم

حوزه/ اهالی منطقه الدراز بحرین با صدور بیانیه ای، همزمان با اولین سالگرد کشتار خونین مردم الدراز و حامیان شیخ عیسی قاسم توسط مزدوران امنیتی آل خلیفه، بر موضع خود مبنی بر دفاع از آیت الله شیخ عیسی قاسم تاکید کردند و افزودند: حبس خانگی شیخ عیسی قاسم برای ما قابل تحمل نیست.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، اهالی منطقه الدراز بحرین با صدور بیانیه ای، همزمان با اولین سالگرد کشتار خونین مردم الدراز و حامیان شیخ عیسی قاسم توسط مزدوران امنیتی آل خلیفه، بر موضع خود مبنی بر دفاع از آیت الله شیخ عیسی قاسم تاکید کردند و افزودند حبس خانگی شیخ عیسی قاسم برای ما قابل تحمل نیست.

در این بیانیه آمده است: حضور نیروهای نظامی و امنیتی در برابر منزل آیت الله عیسی قاسم نشان دهنده میزان ضعف و ناتوانی رژیم است که وادار شده این گونه به لشکر کشی نظامی در مواجهه با خواسته های مردمی و رهبران آنها روی بیاورد و شیخ عیسی قاسم نیز شخصیتی است که هیچ گاه با آل خلیفه سازش نکرد و از حقوق مردم بحرین دست برنداشت.

مردم الدراز تاکید کردند: ما بر عهد و پیمانی که با رهبر خود شیخ عیسی قاسم بسته ایم وفاداریم و اکنون در سالروز کرامت و عزتی که این رهبر برای ما رقم زد، تاکید می‌کنیم که ما دو سال است که بر حبس خانگی و محاصره منزل آیت الله عیسی قاسم صبر کرده ایم و تمام این سختی ها برای حفظ دین و کرامت و عزت است، اما اعلام می کنیم حبس خانگی آیت الله عیسی قاسم مسئله ای نیست که بتوان بر آن سکوت کرد و نباید ادامه پیدا کند.

در بخش دیگری  از این بیانیه آمده است: مردم الدراز و تمام بحرین با وجود تمام تلاش های مذبوحانه رژیم برای متفرق ساختن و نا امید کردن مردم، همچنان با صدای بلند در در حمایت از رهبر و انقلاب خود در صحنه هستند، زیرا مردمی که در مدرسه کربلا تربیت شده اند، برای فدا کردن جان خود در راه تکلیف شرعی تردید نمی‌کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha