سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
کد خبر: 450793
۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۲۱:۴۳
آغاز به کار دوازدهمین نمایشگاه قرآن و عترت اهواز

حوزه/دوازدهمین نمایشگاه قرآن و عترت اهواز عصر امروز با سخنرانی آیت الله موسوی جزایری آغاز به کار کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، دوازدهمین نمایشگاه قرآن و عترت اهواز عصر امروز با حضور آیت الله موسوی جزایری، نماینده ولی فقیه در خوزستان، حجت الاسلام و المسلمین محسن حیدری، نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری، مدیر اوقاف خوزستان، مدیر بنیاد شهید و ایثارگران خوزستان، مدیر صداوسیمای استان، مدیر کل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان و اقشار مختلف مردم در موزه هنرهای معاصر برگزار شد.

بر اساس این گزارش، حامد شاکرنژاد، قاری بین المللی جمهوری اسلامی ایران، در ابتدای این آیین، آیاتی چند از کلام الله مجید تلاوت و در ادامه سید کریم موسوی، دبیر نمایشگاه قرآن و عترت اهواز ضمن تشکر از حضور مسؤولان و اقشار مختلف مردم هدف از برپایی نمایشگاه را استفاده بهینه خانواده های اهوازی از چنین نمایشگاهی برشمرد.

همچنین محمد جوروند، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان به ارادت مثال زدنی و ارتباط تنگاتنگ مردم خوزستان با قرآن کریم اشاره کرد و آیت الله موسوی جزایری نکاتی درباره نزول دفعی و تدریجی قرآن کریم و شأن و منزلت قرآن کریم بیان داشت.

قابل ذکر است، در بخش پایانی این مراسم، سید محمدعلی موسوی، مدیر روابط عمومی دیوان وقف عراق در نجف اشرف و هیئت همراه به نمایندگی از دیوان وقف شیعی عراق، از آیت الله موسوی جزایری به پاس تلاش های مجدانه ایشان در ترویج مکتب تشیع، تجلیل و تقدیر کردند.

 

انتهای خبر./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha