پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
کد خبر: 450821
۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۲
دهلران

حوزه/ معاون تبلیغ و امور فرهنگی حوزه علمیه استان ایلام بر لزوم توجه جدي به رفع نياز هاي مبلغين تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از ایلام، جلسه معارفه حجت‌الاسلام رستمي روحاني طرح هجرت موسيان با حضور حجت‌الاسلام سيد محسن موسوي امام جمعه دهلران، حجت‌الاسلام جابري معاونت طرح هجرت استان ايلام، حجت‌الاسلام هادی حسینی، رئیس اداره تبلیغات اسلامی دهلران و جمعي از مسئولين در محل دفتر امام جمعه دهلران برگزار شد.

در این جلسه حجت‌الاسلام موسوي ضمن تشكر از زحمات خداپسندانه حجت‌الاسلام حيدر بهشتي پور روحاني مستقر شهر موسيان، حجت‌الاسلام رستمي را به عنوان روحاني طرح هجرت شهر موسيان معرفي كرد.

حجت‌الاسلام جابري، معاون تبلیغ و امور فرهنگی حوزه علمیه استان ایلام نیز بر لزوم توجه جدي به رفع نياز هاي مبلغين تاکید کرد.

اعزام استاد تفسیر

رضا زینی وند کارشناس فرهنگی اداره تبلیغات اسلامی دره شهر اظهار داشت: با توجه به هماهنگی ها و برنامه ریزی های به عمل آمده برای حضور مفسر قرآن کریم، حجت الاسلام خزائلی، استاد اعزامی از قم، در جمع نیروهای نظامی و انتظامی به تفسیر آیاتی از قرآن پرداخت.

حضور 30 روزه مبلغان در شهرستان ایوان

حجت الاسلام چراغچی سرپرست اداره تبلیغات اسلامی ایوان، گفت: مبلغین اعزامی ازقم به مناسبت ماه مبارک رمضان در ایوان به تبلیغ دین مبین اسلام و اجرای برنامه های فرهنگی در سطح شهر و روستاها مشغول هستند.

وی ادامه داد: مبلغین به مدت 30 روز در این شهرستان حضور داشته و به بیان احکام، آموزش قرآن کریم، برگزاری مناسبت های مذهبی و فرهنگی، اقامه نماز جماعت و... خواهند پرداخت.

اعزام مبلغ به مناطق شهری و روستایی دهلران

جواد اروانه کارشناس امور فرهنگی اداره تبلیغات اسلامی دهلران گفت: هم زمان با ماه مبارک رمضان، بر اساس هماهنگی با هيئات امناء مساجد و هيئات مذهبی، روحانيون به مناطق شهری و روستایی اعزام شدند.

ضرورت آشنایی کودکان با قرآن و عترت

حجت الاسلام چراغچی، سرپرست اداره تبلیغات اسلامی ایوان در جمع قرآن آموزان خانه قرآن شهری غدیر حضور پیدا کرد.

وی در جمع مادران قرآن آموزان، گفت: فرزندان خود را با قرآن و اهل بیت(ع) آشنا کنید تا از همین دوران کودکی با این دو امانت الهی آشنا و مانوس شوند.

سرپرست اداره تبلیغات اسلامی ایوان همچنین از مدیر و مربیان خانه قرآنی غدیر در برگزاری کلاس های حفظ قرآن و نیز قصه های قرآنی تقدیر کرد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha