جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
سرود

حوزه/نماينده ولی فقيه در خراسان جنوبی با بیان اینکه اینکه دشمن عرصه فرهنگی ما را تصرف کرده، چون خلأ وجود داشته است، گفت: در مقابل تهاجم و غارتی که شده، شما هستید که باید جبهه تان را محکم کنید و سرزمین هایتان را از تصرف بیگانه در بیاورید.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از بیرجند، حجت الاسلام والمسلمین سید علیرضا عبادی، شب گذشته در دیدار صميمي با فعالان خانه سرود انقلاب اسلامی، اظهار داشت: عالم هستی واقعیتی دارد و کشف این واقعیت راه هایی دارد که یکی وحی، یکی عقل، یکی فطرت و یکی راه عرفان است و در جزئیات هم راه علم وجود دارد.

وی با بیان این که تفکر فرعونی و قارونی و منافع نفسانی برای اینکه بر روی واقعیت سرپوش بگذارد مسائل را عوض می کند، افزود: معنای حقیقی کفر هم سرپوش گذاشتن روی واقعیت است.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی تصریح کرد: اندیشه فرعونی انحراف از حقیقت است و هر راهی جز حقیقت، چه در جهت اندیشه چه در جهت عمل و چه در جهت بیان باطل است.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با انتقاد از فرهنگ غرب، گفت: برای به انحراف کشاندن و انواع سوء استفاده ها هنرهایی انجام می دهند که عین بی هنری است و بسیاری از احساسات و افکار و اندیشه ها را به ناحق تصرف می کنند.

وی متذکر شد: متأسفانه آثار انحرافی هنر بیگانه خیلی از جامعه ما را هم تصرف کرده و این شما هستید که باید از تصرف آنها در بیاورید، همانگونه که صدام و کشورهای شرق و غرب حمله کردند و سرزمین ما را تصرف کردند، اما رزمندگان تا آخرین نقطه مرزی از تصرف دشمن در آوردند.

نماينده ولی فقيه در خراسان جنوبی با بیان اینکه این ابتدای کار است و باید توسعه پیدا کند، گفت: همه آرمان های حقیقی انسان که در وجدان و عقل انسان است باید در قالب هنر پیاده شود و به صورت های مختلف به جامعه القا شود.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی افزود: اینکه دشمن عرصه فرهنگی ما را تصرف کرده چون کسی مدافع نبوده و خلأ وجود داشته است. در مقابل تهاجم و غارتی که شده، شما هستید که باید جبهه تان را محکم کنید و سرزمین هایتان را از تصرف بیگانه در بیاورید.

نماينده ولی فقيه در خراسان جنوبی با بیان اینکه  اگر حق جلوه کند باطل خودش را می بازد، خاطرنشان کرد: شما مسئله حق را تبیین می کنید جبهه تان را محکم بگیرید، چون زیرساخت محکم است و پایتان را محکم بگیرید، چون پیروزی با شماست.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha