جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام اسدی

حوزه/استاد حوزه علمیه بیرجند گفت: اینکه مقام معظم رهبری مدام به مسئولان می فرمایند که از اشرافی گری دوری کنید بدین منظور است که آن را آفت و بلای خانمان سوزی می دانند که می تواند حکومت اسلامی را نابود کند.

حجت الاسلام سید محمد باقر اسدی استاد حوزه علمیه بیرجند در گفت وگو با خبرنگار «حوزه» در بیرجند، اشرافی گرایی را کاری مذموم و زشت تلقی کرد و اظهار داشت: اشرافی گری سبب شکاف در بین طبقات مردم یک جامعه می شود.

وی افزود: مباحث تجمل گرایی و اشرافی گری دور از انسانیت است و هر کسی باید در خور زندگی خود از امکانات موجود بهره ببرد.

این استاد حوزه با بیان اینکه اشرافی گری موجب اختلاف در بین طبقات مختلف یک جامعه می شود، اظهار کرد: اشرافی گری، توجه نکردن به حساب و کتاب دنیا و آخرت را به دنبال دارد.

حجت الاسلام اسدی متذکر شد: اشرافی گرایی نوعی ریاست طلبی است و مسئولان کشور باید در راستای مدیریت یک جامعه ی همراه، خود را خادم مردم بدانند و حتی اندکی از اموال مردم را برای خود مصرف نکنند.

وی یادآور شد: اینکه مقام معظم رهبری مدام به مسئولان می فرمایند که از اشرافی گری دوری کنید، بدین منظور است که آن را آفت و بلای خانمان سوزی می دانند که می تواند حکومت اسلامی را نابود کند.

استاد حوزه علمیه در پایان از مردم و مخصوصا مسئولان جامعه خواست تا در راستای مطالبات و منویات مقام معظم رهبری حرکت کرده و از هیچ تلاشی فروگذار نباشند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha