چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ |۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 17, 2024
امام جمعه بهاباد

مؤسس مدرسه علمیه حضرت خدیجه«س» بهاباد گفت: پیروزی انقلاب اسلامی مرهون منبرهای روحانیت است و در شرایط جامعه امروزی مهمترین مباحث منبرها باید، قرآن، حدیث و نکات اخلاقی باشد تا مردم را از لحاظ علمی و مذهبی به بلوغ برسانیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه» در یزد، حجت الاسلام علی اکبر بشکانی در نشستی با جمعی از طلاب شهرستان بهاباد، اظهار کرد: تبلیغ به معنای رشد است و بزرگترین و مهمترین رسالت روحانیون نیز همین تبلیغ است.

وی افزود: پیروزی انقلاب اسلامی مرهون تبلیغات و منبرهای روحانیت و مراجع است و طلاب رسالت بزرگی دارند، اما یکی از مهمترین عوامل سقوط و گمراهی مردم نیز علمای منحرف هستند و به فرموده شهید مطهری، طرفداران دین بیشترین ضربه را به اسلام زدند و شاید بتوان گفت وضعیت کنونی جامعه حاصل کوتاهی بعضی از روحانیون است.

مؤسس مدرسه علمیه حضرت خدیجه(س) بهاباد تصریح کرذ: امروزه مطالعات را در یک سری مطالعات خاص محدود کرده ایم و منبرها گاهی تبدیل به  قصه و داستان شده است.

حجت الاسلام بشکانی ادامه داد: در شرایط جامعه امروزی مهمترین مباحث منبرها باید، قرآن، حدیث و نکات اخلاقی باشد تا مردم را از لحاظ علمی و مذهبی به بلوغ برسانیم.

وی تأکید کرد: همان طور که انقلاب اسلامی قرآن را از مظلومیت نجات داد، محور اصلی سخن باید قرآن باشد.

انتهای پیام313/47

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha