پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
یادواره شهدا

حوزه/ شهدا در حقیقت زنده و شاهد رفتار و کردار ما هستند. آنها دِین خود را به اسلام، انقلاب و مردم ادا کردند و حال نوبت ما است تا این وظیفه خطیر را به خوبی انجام دهیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام محمد همایون زرینه، شب گذشته در مراسم یادواره 500 شهید شهرستان بویین زهرا که در مسجد جامع  این شهر برگزارشد، گفت: دشمنان برای اینکه انقلاب اسلامی ریشه کن شود، برنامه ریزی های بسیاری صورت دادند، اما با مقاومت و صبر و شکیبایی مردم و شهدا، خوشبختانه انقلاب تا این مرحله محفوظ مانده است و امیدوارم در ادامه راه نیز توطئه های آینده هم خنثی و خداوند بزرگ به ما این توان را بدهد تا این امانت را به پیش برده و به پرچمدار و صاحب اصلی آن یعنی حضرت صاحب الزمان(عج)، برسانیم.

 وی افزود: ان شاء الله خداوند به ما توفیق عطا کند تا پویندگان حقیقی راه امام عزیزمان باشیم و توانایی پاسداری از تلاش ها و ایثارگری هایی که صورت گرفته و خون هایی که نثار شده تا این انقلاب به ثمر برسد را داشته باشیم.

تولیت مدرسه علمیه شهرستان بویین زهرا ادامه داد: شهدا در حقیقت زنده و شاهد رفتار و کردار ما هستند. آنها دین خود را به اسلام، انقلاب و مردم ادا کردند و حال نوبت ما است تا این وظیفه خطیر را به خوبی انجام دهیم.

حجت الاسلام زرینه خاطرنشان کرد: هویت ملی و اسلامی امروز با فداکاری‌های آن دوران گره‌ خورده است، لذا ضروری است برای حرکت در مسیر شهدا و بنیان‌گذار جمهوری اسلامی ایران، ارزش‌های  مربوط  به دفاع مقدس را به نسل جوان معرفی کنیم.

استاد حوزه علمیه خواهران بویین زهرا بیان کرد: شهدا متعلق به قشر خاصی نیستند، بلکه متعلق به همه جامعه هستند، بنابراین باید تمام ویژگی های برجسته شهدا را جمع آوری و آنها را بیشتر به نسل جوان بشناسانیم و معرفی کنیم.

امام جمعه شهرستان بویین زهرا بیان کرد:  توسل  به مکتب شهید و فرهنگ ایثار و شهادت ما را از گردنه های پرپیچ و خم تهدیدات دشمنان عبور داده است و ایران را به یک کشور قدرتمند در سطح جهان و منطقه تبدیل کرده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha