پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
مدیر حوزه علمیه یزد

حوزه/ مدیر حوزه علمیه یزد با اشاره به حس و حال خوب شهرها در هنگام حضور خدام حرم رضوی گفت: حضور خدّام رضوی در شهرها حس و حال معنوی زیارت از راه دور است.

حجت الاسلام والمسلمین محمد شمس در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از یزد، با اشاره به برگزاری جشنواره زیر سایه خورشید در استان یزد، گفت: بدون شک در کشور، مردم بسیاری هستند که به واسطه مشکلات مالی توانایی پرداخت هزینه و رفتن به مشهد مقدس را ندارند.

مدیر حوزه علمیه یزد افزود: در این حال، زمانی که خدام حرم مطهر رضوی در شهرها و کشورهای مختلف حضور پیدا می کنند، حس و حال معنوی زیارت از راه دور برای مردم ایجاد می شود.

وی خاطر نشان کرد: جشنواره زیر سایه خورشید که از بانیان حضور خدام حرم مطهر در شهرها و کشورهای مختلف است به بهترین شکل ممکن در حال برگزاری است و مشتاقان حضرت علی ابن موسی الرضا(ع) نیز در شهرها به خوبی در جشن ها حضور پیدا می کنند؛ به طوری که سالانه قریب به 40هزار نفر از استان یزد در جشن بزرگ زیر سایه خورشید شرکت می کنند.

عضو شورای حوزه علمیه یزد به تاثیر  برگزاری جشنواره زیر سایه خورشید و خدام حرم رضوی در کشورهای مختلف اشاره کرد و اذعان داشت: بدون تردید وقتی پرچم مبارک حرم حضرت علی ابن موسی الرضا(ع) به کشورها برده شود، اثرات معنوی خاصی بر روی مخاطبین خود خواهد داشت و در آینده نزدیک هم در مورد این اثرات مثبت بیشتر خواهیم شنید.

حجت الاسلام والمسلمین شمس در پایان یادآور شد: حال و هوای خوب شهرها پس از حضور خدام رضوی نشان از روح پاک مردم و اظهار ارادت آنها نسبت به اهل بیت(ع)، بالاخص امام رضا(ع) دارد.

انتهای پیام/313/23

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha