سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
محمود الله مرادی

حوزه/ دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان کردستان گفت: درخت تنومند انقلاب اسلامی با خون هزاران جوان و شهید آبیاری شده است، لذا باید با حرکت در مسیر ولایت فقیه و پشتیبانی از امام خامنه ای، این انقلاب الهی را به صاحب اصلی اش که همان امام زمان (عج) می باشند، برسانیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از کردستان، محمود الله مرادی، صبح امروز در نشست دبیران ستادهای امر به معروف و نهی از منکر استان کردستان، با اشاره به این که امروز دشمن جنگ اقتصادی سختی را علیه ملت و نظام جمهوری اسلامی آغاز کرده، گفت: امروز دشمنان که از هر توطئه ای ناکام بیرون آمده اند روی به جنگ اقتصادی و تحریم همه جانبه و البته ناجوانمردانه علیه ملت ایران آورده اند.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان کردستان گفت: دشمنان با علم بر اینکه در جنگ نظامی حریف ایران نمی شوند، از راه اقتصاد می خواهند مملکت را به اغتشاش و آشوب بکشند، هدفی که تاکنون در رسیدن به آن ناکام بوده اند.

وی با اشاره به اینکه یکی دیگر از اهداف دشمنان از بین بردن اتحاد و اعتماد مردم نسبت به نظام است، افزود: ملت برای این انقلاب و آرمان های مقدسش شهدای زیادی را تقدیم کرده است، لذا دشمنان بدانند که هرگز نمی توانند در مملکت همانند رژیم گذشته بی بندوباری و فحشا را اشاعه دهند.

الله مرادی اظهارات خود به مدیران و مسئولان کشوری نسبت به توطئه پروژه نفوذ دشمن هشدار داد و بیان کرد: تحریم هایی که آمریکا و رییس جمهور گستاخش از آن دم می زند برای ملت ایران تازگی ندارد، زیرا از همان بدو پیروزی انقلاب اسلامی این تحریم ها آغاز شده و همچنان ادامه دارد.

وی گفت: درخت تنومند انقلاب اسلامی با خون هزاران جوان و شهید آبیاری شده، لذا باید با حرکت در مسیر ولایت فقیه و پشتیبانی از امام خامنه ای، این انقلاب الهی را به صاحب اصلی اش که همان امام زمان(عج) می باشند، برسانیم.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان کردستان با تاکید بر حفظ انسجام در بین ملت اسلامی ایران، گفت: کسانی که دل در گرو این نظام و مملکت اسلامی دارند باید متوجه باشند که بهترین و مهمترین کاری که در این روزها می توانند انجام دهند، خدمت به مردم و ملت است و زمینه های اشتغال و کار را برای اقشار جامعه و به ویژه جوانان مهیا سازند.

وی با انتقاد از اسراف برخی از مسئولان کشوری در زمان کنونی، اظهار داشت: امروز جامعه به این بلوغ فکری رسیده است که عملکرد درست یک مسئول می تواند منشا خیر و برکت باشد و حرکت های عکس آن نیز می تواند حالت مخرب داشته باشد و به نظام و ارزشهای آن ضربه وارد نماید.

الله مرادی با انتقاد از بیکاری در استان از ایران اسلامی، افزود: امروز استان کردستان با مشکل جدی بیکاری روبرو است و باید اذعان کرد که نباید همه این عوامل همانند بیکاری را تنها به گردن تحریم های آمریکا انداخت، بلکه برخی ها در داخل کشور با اشرافی گری ارزشها و آرمانهای نظام و انقلاب را تضعیف می کنند و وضع اینگونه می شود که همگان می بینیم.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha