جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
تصاویر/ دیدار اعضای مجمع عالی تفسیر حوزه و رئیس شورای علمای هندوستان با مراجع و علما

حضرت آیت الله علوی گرگانی گفتند: امروز رو حانیت از عزت و قدرتی برخوردار است که باید قدر آن را دانست و توانست از این فرصت در جهت گسترش دین و مکتب اهل بیت استفاده کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» حضرت آیت الله علوی گرگانی در دیدار اعضای مجمع عالی تفسیر حوزه و  نیز رئیس شورای علمای هندوستان طی سخنانی اظهار داشتند: همانطور که خدا وعده داده است مقام اهل ایمان و علم را بالا می برد.

معظم له افزودند: شما بدانید چون با خدا هستید در کارتان شکست نمی خورید و خداوند را که داشته باشید همه چیز را خواهید داشت.

استاد حوزه علمیه قم خطاب به  رئیس شورای علمای هندوستان با بیان اینکه هدف ساخت حوزه علمیه و پرورش طلبه و مبلغ دینی در آن سرزمین بسیار هدف مقدسی است، تصریح کردند: هندوستان سرزمین بزرگی است که تعداد بسیاری شیعیه دارد که نیاز به هدایت و راهنمایی دارند.

ایشان ادامه دادند: وجود آثار قدیمی بزرگان در کتابخانه های هند نشان از این است که این سرزمین استعداد های بسیار خوبی برای چنین کارهایی دارد .

حضرت آیت الله علوی گرگانی گفتند: باید کاری کنیم تا آثار با ارزش قدیمی از بزرگان که در کتابخانه های هند است حفظ شود و لذا برای این منظور لازم است تا از کل این کتاب ها نسخه هایی برداشته شود.

ایشان با بیان اینکه در این راه از وجود خیرین و مراجع و علما باید استفاده کنید، افزودند: امروز روحانیت از عزت و قدرتی برخوردار است که باید از این فرصت در جهت گسترش دین و مکتب اهل بیت استفاده نمود.

معظم له با بیان اینکه دشمنان اسلام در کارهایشان جدیت دارند ابراز داشتند: نباید از این جدیت ترسید و باید دست به دست هم داد و از فرصت ها استفاده کرد و امیدواریم کتابخانه مجلل و حوزه علمیه مناسبی در هند با تلاش شما ایجاد شود.

حضرت آیت الله علوی گرگانی گفتند: پیشنهاد دارم برای موفقیت های بیشتر هیئتی حوزوی تشکیل شود و گروهی را برای این منظور انتخاب نمایند و به مرحله عمل قرار دهند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha