جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
شیخ حسنعلی اصفهانی

حوزه/ يكى از كسبه بازار مشهد نقل مى كرد: ما دو نفر بوديم كه وضع مالى مان خيلى بود، يك روز تصميم گرفتيم براى مشكل خود برويم خدمت شيخ حسنعلى اصفهانى. رفتيم منزل ايشان. عده زيادى در انتظار نوبت بودند. ما هم ...

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، کتاب «بهترين پناهگاه حكايات و داستان هاى نماز» اثری از آقای رحيم كارگر محمديارى است که به بیان داستان های گوناگون از نماز و نمازگزاران پرداخته که منتخبی از این داستان ها در شماره های گوناگون تقدیم علاقمندان می گردد.

* نماز، روزى را زياد مى كند

يكى از كسبه بازار مشهد نقل مى كرد:

ما دو نفر بوديم كه وضع مالى مان خيلى بد بود، يك روز تصميم گرفتيم براى مشكل خود برويم خدمت شيخ حسنعلى اصفهانى. رفتيم منزل ايشان. عده زيادى در انتظار نوبت بودند. ما هم منتظر مانديم تا نوبتمان برسد. اما ناگهان شيخ از ميان جمعيت ، ما را پيش خود خواند. به من گفت: تو بايد كارى را انجام دهى كه آن را ترك كرده اى، بعد به دوستم گفت: تو هم كارى را كه انجام مى دهى، ترك كن. برويد و به وظايف خود عمل كنيد تا وضع شما بهتر شود!

اعتراف مى كنم كه من نماز نمى خواندم و دوستم هم شرابخوار بود. به توصيه شيخ، گناهان خود را ترك و به وظايف دينى خود عمل كرديم. از آن پس من هرگز نمازم ترك نشد و با توجه خاص آن را مى خواندم. اين بود كه بعد از آن ، وضع مالى ام بهتر شد.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha