جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
 جابری نژاد

حوزه/معاون تبلیغ حوزه علمیه استان ایلام گفت: مبلغین طرح هجرت خود را برای برپایی مراسمات محرم و صفر آماده کرده و به همین منظور قبل از ایام محرم کارگاه‌های آموزشی تبلیغی برای آنان برگزار می‌شود.

حجت الاسلام منصور جابری نژاد معاون تبلیغ حوزه علمیه استان ایلام در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در ایلام گفت: در ایام عید غدیر برنامه‌ی پیاده روی خانوادگی و برگزاری جشن غدیر در تکیه‌ها، امام‌زادگان، مزار شهدا و حسینیه ها از جلمه برنامه های مبلغان طرح بلند مدت هجرت در ایام پیش رو است.

وی افزود: مبلغین طرح هجرت خود را برای برپایی مراسمات محرم و صفر آماده کرده و به همین منظور قبل از ایام محرم کارگاه‌های آموزشی تبلیغی برای آنان برگزار می‌شود.

معاون تبلیغ حوزه حوزه علمیه استان ایلام پایان گفت:28  مبلغ طرح هجرت به همراه خانواده در سراسر استان مشغول به فعالیت های تبلغی دینی هستند. همچنین در ایام محرم در موکب هایی که در استان به زائرین امام حسین(ع) خدمت رسانی می کنند حداکثر دو روحانی طرح هجرت بریا پاسخگویی به سؤالات شرعی زائرین در موکب ها  فعالیت خواهند کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • عباس IR ۱۴:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۴
    0 0
    سلام درود خدا بر حاج آقا جابری بزرگوار الحق بنده مدتی زیادی طرح هجرت بودم همیشه دارای اخلاق خوب و حسنه بودن و مدیریتی جذاب و ستودنی داشتند خدا از ایشان راضی باشند عباس خسروی پور