جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
آیت الله سیدمحمد شاهچراغی-نماینده ولی فقیه در سمنان

حوزه/ نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان با بیان اینکه رضایت مردم، رضایت خداوند را به دنبال دارد، گفت: مسئولان باید همواره برای کسب رضایت مردم تلاش و همت کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از سمنان، آیت‌الله سید محمد شاهچراغی، ظهر امروز در دیدار با معاون امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و نیز مدیرکل جدید فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان به میزبانی دفتر نماینده ولی‌فقیه در این استان، حفظ و تقویت وحدت، کسب رضایت مردم و نیز حرکت در خط ولایت‌فقیه را خواسته‌های خود از مسئولان در این استان بیان کرد و اظهار داشت: بر تحقق این مسائل در استان سمنان اهتمام جدی دارم.

نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان با تأکید بر اهمیت وحدت در جامعه تصریح کرد: باید عامل وحدت در استان باشیم و وحدت به‌اندازه‌ای مهم و تأثیرگذار است که اسلام و رهبری نیز همواره بر آن تأکیددارند.

وی با بیان اینکه رضایت مردم، رضایت خداوند را به دنبال دارد، افزود: مسئولان باید همواره برای کسب رضایت مردم تلاش و همت نمایند.

نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان با تأکید بر اینکه خط رهبری تنها خطی است که باید همواره تقویت و حمایت شود، خاطرنشان کرد: حضرت امام(ره) نیز فرموده‌اند «خط ولایت‌فقیه همان خط رسول‌الله(ص) است».

وی با اشاره به وظایف فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: ارشاد زمانی می‌تواند ارشاد اسلامی باشد که فعالیت‌های آن رنگ دین و اسلام داشته باشد و هرگاه برای خدا قدم برداریم خداوند نیز به ما کمک می‌کند.

آیت‌الله شاهچراغی با تقدیر از تلاش‌های محمدرضا سوقندی مدیرکل سابق فرهنگ و ارشاد اسلامی این استان، انتصاب حجت‌الاسلام علی‌اصغر فضیلت به سمت مدیرکل جدید فرهنگ و ارشاد اسلامی سمنان را تبریک گفت و برای وی آرزوی موفقیت کرد.

وزارت ارشاد محروم‌ترین دستگاه‌های اجرایی از حیث مالی

معاون امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز در این دیدار این وزارت خانه را دارای وظایف و فعالیت‌های متنوع و متکثر خواند و اظهار داشت: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در عین گستردگی فعالیت‌ها ازنظر مالی از محروم‌ترین دستگاه‌های اجرایی است.

سید محمد مجتبی حسینی با معرفی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جدید استان سمنان، خاطرنشان کرد: آقای سوقندی به‌رغم گستردگی فعالیت‌ها در این استان توانسته رضایت نماینده ولی‌فقیه و مسئولان را جلب نماید که این خیلی مهم است.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha