جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
سه گانه «اصول فقه كاربردي»

حوزه/ كتاب سه جلدي «اصول فقه كاربردي» بيستمين اثر مشترك پژوهشگاه حوزه و دانشگاه و سازمان مطالعه و تدوين كتب علوم انساني (سمت) مورد استقبال قرار گرفته است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، كتاب سه جلدي «اصول فقه كاربردي» بيستمين اثر مشترك پژوهشگاه حوزه و دانشگاه و سازمان مطالعه و تدوين كتب علوم انساني(سمت) است كه جلد اول آن به چاپ هفدهم، جلد دوم آن به چاپ يازدهم و جلد سوم آن به چاپ هشتم رسيده است.

اين مجموعه سه جلدي به عنوان منبع درسي براي دوره هاي كارشناسي و كارشناسي ارشد رشته حقوق شناخته مي شود و در شش فصل به كليات و مفاهيم، مباحث الفاظ(شامل مباحث وضع، اوامر، نواهي، مفاهيم، عام و خاص، مطلق و مقيد، مجمل و مبين)،‌ منابع فقه يا ادله و امارات(كتاب، سنت، اجماع، عقل و...)، اصول عمليه(برائت، استصحاب، احتياط و تخيير) تعارض ادله و اجتهاد و تقليد مي پردازد.

حسين قافي مربي گروه حقوق پژوهشكده علوم اسلامي پژوهشگاه حوزه و دانشگاه و دكتر سعيد شريعتي استاديار گروه حقوق دانشگاه آزاد اسلامي واحد نراق به عنوان نگارندگان اين مجموعه سه جلدي تمام تلاش خود را به كار برده اند تا متني ساده، روان و قابل فهم براي مخاطبان عرضه كنند.

جلد اول كتاب اصول فقه كاربردي در 312 صفحه با قيمت 19500 تومان، جلد دوم آن در 287 صفحه و با قيمت 18000 تومان و جلد سوم در 268 صفحه و با قيمت 15800 تومان فروخته مي شود. علاقه مندان مي توانند براي خريد اين كتاب به كتاب فروشي ها و يا سايت پژوهشگاه حوزه و دانشگاه به نشاني rihu.ac.ir ، سايت سازمان سمت به نشاني samt.ac.ir و سايت خانه كتاب به نشاني ketab.ir/rihu مراجعه نمايند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha