پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
حجت الاسلام و المسلمین الله وردی

حوزه/ مدیر حوزه علمیه کرمان، حوزه های خواهران را روبه رشد دانست و گفت: موفقیت‎های حوزه خواهران مرهون خانواده این حوزه است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کرمان، حجت الاسلام و المسلمین حسین اللهوردی، در مراسم تودیع و معارفه مدیر حوزه علمیه خواهران استان کرمان، گفت: بنده بیش از حدود سه هزار روز توفیق خدمت در حوزه خواهران را داشتم که آن را از الطاف خداوند می‌دانم و به لطف خدا این کار را با اعتقاد به قابلیت‌ها، ظرفیت‌ها و نقش بانوان در عرصه‌های مختلف آغاز کردم و ادامه دادم.

وی افزود: در این مدت با اینکه مدیر حوزه برادران نیز بودم، اما حوزه خواهران را مستقل مدیریت کردم و در هیچ کجا، چه در همایش ‏ها و چه در برنامهها، حوزه خواهران تحت الشعاع حوزه برادران نبود و همان نیرویی که برای حوزه برادران گذاشتم،  برای حوزه خواهران هم گذاشتم و این ناشی از همان اعتقاد بود.

مدیر حوزه علمیه استان کرمان ادامه داد: مدارس و مدیریت حوزه علمیه خواهران استان کرمان بر اساس برنامهریزیهای مدیریت حوزههای خواهران در سطح سه قرار داشت که ظرف سه سال رتبه ما به رتبه دو ارتقا پیدا کرد. این ارتقا نه برای من که برای خانواده حوزه خواهران بود.

وی افزود: همچنین این ارتقا مرهون زحمات روحانیت و ائمه جمعه استان نیز بوده ، ائمه جمعه چه آنهایی که موسس مدارس بودند و چه آنهایی که موسس نبودند، نقش مهمی در این ارتقا داشتند. مدیران مدارس، اساتید و همکاران در این موضوع نقش کلیدی داشتند. نقش خانواده‌های همکاران ما در مدیریت و مدارس علمیه خواهران استان، چه همسران و چه خواهران و برادران و پدر و مادرشان نقش مهمی بود.

حجت الاسلام و المسلمین اللهوردی خاطرنشان کرد: بدنه کادر مدیریتی استان کرمان از کارشناسان در زمینههای مختلف تشکیل شده؛ این مسأله تنها محدود به مدیریت نبوده و مدارس نیز از کارشناسان خوبی برخوردار هستند که البته این امتیاز منحصر به مدارس خاص هم نیست. در مناطق محروم هم شاهد هستیم که مدارس ویژگیها و برجستگیهای خود را دارند که این موضوع بستگی به میزان فعالیت مدیر یا اساتید هر مدرسهای دارد.

وی‌در پایان تاکید کرد: ما همه با هم همکاریم و باید دست به دست هم بدهیم تا کار در حوزه خواهران به نحو احسن جلو برود و روند رو به رشد خود را حفظ کند.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha